Ba naopak....díra pro pístní čel by měla být v nejideálnějším případě honovaná a čep by měl jít bez ohřívání suvně prostrčit pístem. Vezmi to logicky....ohřeješ píst zmrazíš čep a napereš ho tam...po vychladnutí ti vzniká vnitřní pnutí...nastratuješ motor a ten se začně zahřívat...místo aby se roznoměrně rozpínal ve válci tak v nístě kde je pnutí se zahřívá nadměrně a nadměrně se rozpíná. Kdežto čep montovaný za pokojové teploty rukou suvně povolí pístu se ohřát a rozepnout rovnoměrně a během pár prvních minut ho pevně sevře...jedna rada...nedávej motoru hne za studena pokouřit nebo si volnějším pístním čepem vytaháš oko v pístu....vyndat z garáže nakopnout jít si v klidu zavřít zamknout nasadit blembák povrkat mu a tradá jedeme za kočkou...

(a jestli ti řekne že seš na fichtlovy trapnej tak jeď příště za jinou....

)