 Čaui draci, když jedu s nezahřátým motorem, tak se dostanu až na 70 km/h (555) ale při zahřítým motoru dosáhnu jen 60 km/h a potom taky dosahuju menších otáček. ,,Čím to?'', by mě zajímalo. No já sy myslim, že hlíník, litina a pístní kroužky se teplem jinak roztahují a nebo že mám opotřebovaný pístní kroužky a proto to po zahřátí tolik nejede. A nechci slyšet věty jako CO chceš, dyť je to veterán. Já prostě jen chci, aby to dobře jezdilo a abych stihal, když budem někam jezdit (tata s mamou na 125). Já vím, že naša 555 prostě dokáže aj víc, když se mnou dokázala ještě jezdit do kopca na tři a na plnej plyn v pohodě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 19:58
moja 555 tiez nechcela tahat ked sa zohriala a zistil som ze ked mi robili vybrus ta mi asi dali kruzky na 1 vybrus a robili mi druhi vybrus zo zaciatku to tahalo dobre ale ked sa to zabehlo tak to teple nechcelo tahat
Datum: 06. dubna 2008 19:58
Nenadávej magore, když nemáš ani na fichtla a vůbec neumíš radit. A potom, nauč se psat a taky asi máš tak dobrou klávesnici, která ti ani nezobrazí, že máš zapllý Caps-lock. Nebo jseš prostě slepý.
Datum: 06. dubna 2008 19:46
Jméno: BLACK
IP: uživatel373
JA MISLIM ZE JE TO UPLNA PICOVYNA SES ASDY TREFENEJ CO
Datum: 06. dubna 2008 11:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Já si myslím,že to umístění karburátoru nad teplým válcem je ona záhada.Navíc není tepelně odizolován od válce .
Datum: 06. dubna 2008 8:24
Jméno: buben
IP: uživatel770
melo by to bejt naopak.....kdyz je motor studenej tak nema svoji provozni teplotu tim padem se vice opotrebovava a mas mensi vykon.....kdyz je motor zahratej na provozni teplotu opotrebeni materialu v motoru je minimalni a vykon je nejvyssi......kdyz je motor prehratej tak je zase opotrebovavani materialu vyssi a motor de rychle do prdlele......bejt tebou tak bych vyzkousel svicku jine tepelne hodnoty....
Datum: 05. dubna 2008 23:41
Jméno: BFU
IP: uživatel2437
no ja si myslim ze je to tim ze smes v horkym valci shori rychlejc a pri vysokych otackach to proste shori moc brzo. takze by to asi chtelo malinko zmensit predstih....
Datum: 05. dubna 2008 20:19
Jméno: mara
IP: uživatel426
odpoved je jednoducha po zahrati jsou jiny rozmery v motoru post se roztahne o neco vic a uz se tomu tolik nechce + teda benzin uz neni tak studenej kdyz projde zahratym valcem= nejde to tolik jak za studena
Datum: 05. dubna 2008 19:46
|



|