 Čau lidi koupil sem si originál válec původní výroba a u vyfukovyho kanálků je ten výřez ve vložce menší jak ve válci přibližně 1mm na všech stranách a tak se ptám vás zkušených jestli to bude něčemu vadit. Nebo jestli bude menší výkon a nebo co stím udělat aby to bylo tak jak to má být byl bych rád třeba i za foto Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2017 8:38
 Přesně tak. Ono když to bylo odlité ne křivě nasazený jederník tak přefuky prostě nemůžou být v ose. Proto koukám do přefuků kamerou a když nemají hranu neřeším to. Prostě to je celé pootočené, ale to ničemu nevadí pokud jsou symetrické. Pak už jen výfuk aby byl v ose mezi prefuky.
Datum: 18. února 2017 8:38
Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 já měl na mysli hlavně to že do tělesa válce se ty sací, výfukové, částečně i přepištěcí se předlévají, a na ty sací a výfukové davají pravá jádra a když ho tam dají celé trochu šejdrem tak už to prostě ani dalším opracováním přesně nezpravíš a tím vznikají ty chyby. Oni tam pak dají vložku tak aby seděla třeba na výfuk a v důsledku toho jsou pak šikmo třeba přefuky. žejo a pak to ještě dobrušují ale už to musí nechat tak že třeba hrana odlitého válce a vložky se rozejdou i o ten 1mm klidně
Datum: 18. února 2017 7:30
Jméno: standa
IP: uživatel18996
 Adam: Hůstý. Takovejch válců neudělam ani za rok. Slušná zásoba práce
Datum: 17. února 2017 21:48
 Tady nikdo nenadává na soudruhy, jen konstatujeme fakta.
Datum: 17. února 2017 16:14
Jméno: adam
IP: uživatel14642
Datum: 17. února 2017 11:42
Jméno: standa
IP: uživatel18996
 Hele ta 350/638,639,640 to je vysloveně chyba nějakýho konstruktéra,ale zjistili,že to jede i tak,tak to ututlali,asi už bylo moc válců ve výrobě. Jestli jsi si někdy prohlížel válce na j05/20-23 tak bys viděl,že po prvotním zalisování vložky do válce to někdo ještě nějakým nástrojem "dopasovával" - a zde vzniklo 90% problémů s pio válci. Lidský faktor.
Datum: 17. února 2017 11:20
Jméno: jawassss
IP: uživatel18459
 vy tady nadáváte jak to soudruzi dělali nepřesně, ale to asi neznáte technilogii odlévání a už vůbec ne jak to skutečně slévarny dělali (hlavně v době výroby pionýrů)
Datum: 16. února 2017 21:18
Jméno: standa
IP: uživatel18993
 A taková vnitřní vada (bublina) ve vložce
Datum: 15. února 2017 9:17
 Copak v hlavě, ale bublinka v kanálu, ta dokáže pěkně naštvat
Datum: 15. února 2017 8:59
Jméno: standa
IP: uživatel18993
 Vítej do klubu. A nezapomeň to udělat,aby to jako fakt suprově jelo a bylo to co nejlevnější. A ty utrhaný štefty mu snad zadarmo opravíš ne,co on by se s tim drbal,chce jen nasadit a jet. A bacha na tu blbě vyrobenou pórovitou hlavu,to jako jestli ji necháš snížit a oni v ní budou póry,tak si ji jako zničil kámo a připrav si jinou  Už bych moh psát romány za ty roky. Je to nevděčná práce. Hodnětrpělivosti
Datum: 15. února 2017 8:10
 No mě se to teď zrovna pěkně sešlo. Včera jeden válec měl výfuk totálně bokem, že abych to srovnal je šířka kanálu na hraně toho co dělám pro cestovky a to jsem na jednu stranu ani nešáhnul a dolní hrana do oblouku s vrcholem přes 45,5mm od honí hrany  druhej kousek hliník v sání odlitej 1,5mm pod dolní hranu sacího kanálu a vložka ne 68mm už z výroby a kanál hrbatej jak Himaláje. To byla taky modelařina ten schod aspoň zaoblit. No a do třetice vybalím z pošty válec, kterej má přefuky tak šejdrem, že když vložku pootočím mám sání úplně v pr.... Jo jsou to občas radostě.
Datum: 14. února 2017 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel18990
 To když jsem viděl tak jsem žasnul. To máš pravdu,to je masakr. U fichtla jsou to odchylky do 1mm ale u tý 3 pade je to klidně 2-3 mm na přefukách (to jsem viděl já). Blbý je,že ono je to celkově blbě vyrobený a moc to na sebe nepasuje. Asi novodobý soudruzi také někde udělali chybu
Datum: 12. února 2017 8:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Jawy 350/638+ jsou na tom možná ještě hůř s křivostí vložek
Datum: 12. února 2017 2:10
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Je fakt že rozdíly ve výkonu byli nemalé. Za mladejch let někdy v 80 roce pamatiju že kámoš měl pionýra kterýmu nikdo z nás nestačil co se týka síly i rychlosti ten se uplně vymykal z řad ostatních. Dnes by nikdo nevěřil že to nebylo upravovaný a ještě navíc mu dával hned od začátku pěkně pod vocas. Kdyby takhle jezdily všechny seriovky tak seš Stando bez práce s upravama.Ale bohužel každej pio je jinej a jinej.
Datum: 11. února 2017 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel18562
 Typická vada je přečnívající nálitek hliníku přes sací kanál,pak vyosená vložka ze středu = přefuky šejdrem a v menší hojnosti i sací kanál vyjetej do boku,že ho píst nezavře. To že výfukovej kanál je celej šejdrem,nespasovanej,okousanej či málo časovanej je to poslední co vadí a to maj víceměně 3/4 válců. Stává se mi,že tak jeden z dvaceti válců je zcela bez vad a když už je,tak do něj stejně někdo šáhnul pilníkem. Dovolim si říct že jsem viděl za posledních 7-8 let tak desítku zdravejch válců. A pak to má jet všem stejně.
Datum: 10. února 2017 16:36
 Možná by jste se divili jak velké rozdíly mezi valci někdy jsou a jak velké nepřesnosti se občas objeví. Teď zrovna se mi jich několik sešlo a byla to sakra honička to někam popohnat.
Datum: 10. února 2017 15:49
 Stando posílal jsem ti e-mail s fotkou toho válce tak jestli se můžeš na to kouknout a poradit díky.
Datum: 06. února 2017 21:22
 Chlapi kdybych věděl jak jsem dát foto tak bych vam to jsem dal aby jste se na to podívaly.
Datum: 06. února 2017 20:49
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Čau chlapi tohle se mi nezdá origo válce měli sice nepřesnosti ale bylo to tak na dolícování malym pilničkem ale aby to bylo 1mm dokola výfiku to jsem neviděl a ty Stando určitě taky ne to vypadá že někdo něco doprasil a teď chce radu jak to napravit. Tož sai tak.
Datum: 06. února 2017 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel18984
 Protože ty seriový válce už znam,tak bych ho z fleku přepiloval,je tam více "nevhodných detailů" .... ale bojim se,že když ti řeknu odpiluj to,tak si na to vezmeš rašpli a nebo dláto s kladivem .... origo pio má vejfuk cajk,tam je spíš "restrikce" v sání a dost často nesedí přefuky ... Na druhou stranu se dá obecně říct,že to nějak fungovat bude i bez tvýho zásahu,to se neboj....
Datum: 06. února 2017 16:12
 Hliník ten tam je v pohodě mě jde jen o tu vložku.. jestli to nebude mít vliv na výkon.. a tu klikovku tu jsem ani neviděl jen co mi říkal no.. tak asi tak.
Datum: 06. února 2017 11:32
Jméno: standa
IP: uživatel18984
 Radši nic. Bude to fungovat. Čouhající hlíník odpiluj,ale nějak lidsky,ne jako když ste repasovali kliku palicí
Datum: 06. února 2017 9:49
|



|