 Zdar. Včera jsem připravoval kartery na protočení na 70ccm motor a při vyndavání kliky z ložisek mi trkla jedna věc,kterou vám sem chci napsat. Nedávno jsem skládal motor s novou klikou tady z Fk do ložisek ZVL. Šla tam hrozně fest. Má asi o nějakou setinu širší čepy/hřídele. V motoru co jsem rozebíral,jsem měl ložiska FAG a ty maj naprosto opačnej problém. Jsou o nějakou setinu větší,takže origo klika do nich jde rukou skoro volně. A když spojim tyhle věci tak výsledkem je tohle. Pokud si chcete ušetřit trápení s natahováním nové kliky do ložisek tak k nové klice kupte ložiska FAG. Píšu vám to sem jen pro info. Ať se daří.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2016 10:52
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Setinovej mikrometr mam, ale nevim co bych na těch čepech měřil. Setina je na čepy velká míra.
Datum: 08. května 2016 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel18669
 Mikrometr nemam a měřit šuplérou mi přijde zbytečný ... to bude rozdíl pár setin na čepech...
Datum: 07. května 2016 13:53
Jméno: Drn
IP: uživatel13436
 Meril jste nekdo cepy v jaky jsou toleranci?
Datum: 04. května 2016 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel9809
 Novou replikovou kliku třeba "nelze" narvat do ložisek SKF.
Datum: 04. května 2016 20:20
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Mam kliku zbroušenou podle ložisek NTN, do kterých jdou suvně, tak jak to má být. A ložiska SNR na kliku nejdou, i když NTN a SNR patří pod jednu společnost
Datum: 04. května 2016 17:17
|



|