 Zdar lidi potřebuji poradit. Když je motor studený jde krásně bez problému vytočit do maxima, ale jakmile se ohřeje tak při plným plynu ve vysokých otáčkách začne jakoby prskat ve válci(je to slyšet). Škube sebou motor,ale nepřidírá se. Nikde žádná pecka. Kladívko seštelovaný, odtrh na 0,4, elektroda svíčky na 0,4, karburátor seštelován. Je to dosti nepříjemné když jedu delší kopec na dvojku a nemžu jet plnej plyn. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2016 8:32
 tak vyřešeno. Pomohla tomu až třetí VN cívka 8V takže jsem mám 2 v háji
Datum: 27. března 2016 8:32
Jméno: standa
IP: uživatel18606
 Hele muj názor je ten,že ti buď vibracema nedovírá palivovej ventil a nebo máš fakt bordel někde v karbecu a nebo problém někde svíčka/kabel/indučka/kondik/kladívko ...
Datum: 21. března 2016 15:05
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 To že je cihlová, ještě neznamená, že je dobrá. Jinak další dírky do aiboxu? hmm tak je zalep
Datum: 21. března 2016 14:37
 Barva švícky je cihlová krásně. Švícku mam novou n14c a blbne to i na n15c. Hladina jde krásně s lícem plováku a jehla na druhy zářezu. Trysky nikdy drátem čištěny nebyly pouze ultrazvukem a vzduchem. Jsou dotažený. U airboxu jsem schválně dělal 2 dírky navíc a filtr měnil.
Datum: 21. března 2016 13:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jinak ještě než začneš vše rozebrat, začni tím, že tam dáš novou svíčku. Ta taky dokáže pěkně pozlobit a motor se tváří jako, že tarokuje.
Datum: 21. března 2016 12:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Podle toho co popisuješ, je to spíš bohatý než chudý. Tak, že dle mého názoru máš buď vysokou hladinu, špatně zavírá ventil, někdo trysky buď provrtal nebo čistil drátem a tím je zvětšil. Další možnost je špatně dotažená tryska, kdy může tzv. podtékat. Ještě co je možné, že máš přicpané vzdušníky, nebo nějaký moribundus v airboxu.
Datum: 21. března 2016 10:19
 Zkusím to s tim ventilem...tryska tam je 68.
Datum: 21. března 2016 10:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co tam máš za trysku?
Datum: 21. března 2016 8:54
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Stejné příznaky jsem měl když špatně otevíral jehlový ventil v plovákovce. Nechal jsem ho tenkrát přes noc v čistém 2T oleji a od té doby to funguje.
Datum: 21. března 2016 8:29
 Samozřejmě mám seriovku a zápalko je original 30W. Tak s tim vyčištěním mám jistotu a potom to stejne jedu vse ještě vzduchem. Zkusím ještě kladívka ale moc tomu nedávám.
Datum: 20. března 2016 9:12
 Lze vse vyloučit měnil jsem a prohazoval vše. Klika neplave a simerinky jsou nové vzduch nepřisavá.Filtr čistej průchozí.Civka raky menena s co nejmenší vzdalenosti od rotoru.
Datum: 19. března 2016 14:38
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 A lze vyloučit vadu typu indučka,kondik,svíčka? A nebo gufero či těsnění někde? Klika se nehýbe,neplave? Je pevně v ložiskách?
Datum: 19. března 2016 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 A ten počet otáček je rámcově 5-6 tisíc a nebo 9-10 ?  ten pojem čištění ultrazvukem zní úžasně sofistikovaně,ale máš jistotu,že je to čistý a průchozí? Já karburátory čistím kusem rozpletenýho lanka,všude se s nim dostanu a mám 100% jistotu. Jinak v oblasti 5-6 tisíc prskali některý kulatý zapalování z j05.
Datum: 19. března 2016 12:50
 Ano benzin dotéká ve velkým množství. Zkoušel jsem vyměnit kladívka a stejně nic. Karbec vyčištěny v ultrazvukové čističce. Svicka cihlova. Když je studenej tak v poho ale po zahřátí ho vytočím ale když přetáhnu určitý počet otáček začne prskat a vynechávat a cukat se.
Datum: 19. března 2016 11:57
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 A benzín ti dotéká?
Datum: 19. března 2016 10:35
 mimochodem je to Mustang
Datum: 17. března 2016 20:08
|



|