 Ahoj zabijáci,prosím o radu Babeta 210.Jen po zahřátí motoru stroj přestane mít tah a pomalu se nerozjede z místa!Spojky nové odmaštěné,výfuk -karbec-předsth-vzduch atd...vše uděláno ok.Půjčil jsem si od kamoša měřák komprese a má tak 3/4 od zdravé Babety-udělal jsem porovnání.Mám shodit válec a juknůt tam nebo ještě řešit karbec?Jak říkám za studena na první šlápnutí tahá-pak 500m a výkon je total pryč jen vrčí za 1 nedá a velmi špatně se dá při zahřátí natočit(spojky zabírají)Vychladne a zase 500m a to samé!Nepište mi svíčka atd...To je vše nové.Dík za radu!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2015 20:38
 Klucííí mám to!!!!!!Už jsem fakt nevěděl tak jsem sundal válec a ejhle vona ta svině si pochroupala pístní kroužek a flusla ho do výfuku!!!!!Dík všem za rady ty jsou vždy k nezaplacení při dalších problémech!!!!!!!
Datum: 10. června 2015 20:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tipoval bych to na ucpaný výfuk-píšeš ale že o.k. Skuz jet jen na kolínko-na simson mě upadla přepážka a bylo to podobné. Po malé pauze jel po chvíli podobné přiznaky
Datum: 10. června 2015 20:09
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Jakou barvu má svíčka neuchlastává se(bohatá směs).Zkus pořádně vyčistit karburátor a seštélovat
Datum: 10. června 2015 17:30
Jméno: konas
IP: uživatel18121
 Tyristor nebo cívka. Spíš tyristor, cívka by vydržela do zahřátí. Jestli máš nové provedení se zakomponovanou cívkou, hoď ho rovnou po psovi...
Datum: 09. června 2015 22:22
|



|