 Ahoj, Pionýr 20 Po dvou až 3 dnech mi odchází gufero pod zapalkem a nevím proč. Klika byla přelisovaná a po najetí cca 600km (výbrus) začlo odcházet gufero.Dám nové,seřídím předstih,po najetí cca 150 km přestává držet volnoběh ,při zařazení z 1-2 a z 2 na 3 nejdou otáčky dolů mezi řazením, jak kdybych držel plyn. A když vyšteluju volnoběh, tak výbuchy ve válci jdou rychle po sobě,jak kdyby to byl čtyrtakt. Dám nové gufero,seřídím a na 3 dny šlape jak hodinky. Proč to gufero odchází ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2015 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel18117
 No vida,tak je ten problém kombinovanej ... tušil jsem nějaký takový problém ... tak ať se s novým motorem daří.
Datum: 08. června 2015 16:49
Jméno: Jenda
IP: uživatel17305
 Tak zjistil jsem,že na klice cestuje ložisko,Tak že měním motor.Už na to nemám nervy.
Datum: 08. června 2015 8:40
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 a namažeš ho vazelínou vždycky před montáží?
Datum: 07. června 2015 22:07
Jméno: standa
IP: uživatel6665
 Klika muže mít projetej čep/hřídel.... pak to drbe gufero ... když lidem nechávám repasovat kliky,tak je na to vždy upozorňuju,je to doslova průser ....
Datum: 04. června 2015 16:03
|



|