Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 Mám problém s volnoběhem když ho nastavím za provozní teploty tak aby byl fakt co nejnižší tak mi drží dobře ale jak nastartuji za studena tak je zas moc vysoký :/ motor je cca 200km po výbrusu myslím si že to je bud tím že když se válec a píst roztáhnou a není uplně vyhlazenej (zajetej) tak to má pak v teplotách větší tření a proto mi to blbne a nebo mám něco špatně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2014 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel17567
 Je to na volnoběh bohatý,jehla ani airbox zde nehrají roli. Máš buďto vysokou hladinu a nebo to muže krkat převoďák...
Datum: 08. září 2014 10:39
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 No bez tý trubičky mi to taky nikdy moc nešlo naladit, takže bych jí tam být tebou dal. Já mám v airboxu 2 díry průměr 12 + tu zahnutou trubičku a pincek mi startuje a drží volnoběh za tepla i za studena naprosto spolehlivě. Jehla na 3. zářezu je správně pro záběh a na volnoběh nemá žádný vliv.
Datum: 07. září 2014 21:20
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 jo a nemám takovou tu trubičku může to být tím že mi to nejde do otáček moc dobře hlavně od spoda ?
Datum: 07. září 2014 19:41
Jméno: Tragos
IP: uživatel17566
 V aer oxu mam 2 diry jehlu na. 3 zarezu
Datum: 07. září 2014 17:16
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 To je normální jev, ale neměl by to být tak velký rozdíl. Dá se to regulovat bohatostí směsi - přidáním/ubráním dírek v airboxu a snížením/zvýšením hladiny v karburátoru. Ve tvém případě, pokud máš hladinu nastavenou aby lícovala s vrškem plováku, by pomohlo směs trochu ochudit, tj. zvětšit nebo přidělat dírku do airboxu. Větší volnoběh za studena znamená bohatší směs - ta je vhodná pro studené starty. Chce si to s tím pohrát a zkoušet.
Datum: 07. září 2014 16:53
|



|