slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, renovuji Mustanga, motor mám už po GO a teď řeším výbrus. Uvažuji o vrtání 41,50mm. Poraďte jestli jedno nebo dvoukroužkový píst. Bude stačit tryska 72? Je třeba ještě nějak upravit hlavu? Mám tu klasickou bez ledviny. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2020 14:24
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj hoši, pozdě ale přece. V loni jsem dokončil úpravy a s bráchou a kámošem konečně vyjel. Chtěl bych ještě jednou všem poděkovat. Motor šlape jako hodinky. Síla oproti ostatním drakum s podobnými úpravami nejlepší. Rychlost s 12z kolem 75-80 - měřil kámoš co jel na crx. Chytá na poprvé za tepla max na potřetí. Čili spokojenost. Bráchu ale musíme doladit. Nechce se mu do vysokých otacek.
 
 
Datum: 20. března 2020 14:24
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všem díky moc, dám sem info jak to dopadlo.
 
 
Datum: 12. června 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Ano. Jen ji vybrat na 42mm. Jako mohl bys ji líznout o dejme tomu necelej milimetr,ona má 7,5ml a ty by ses potřeboval dostat na objem cca 6,8-7ml,ale už to nekomplikuj...když bys ji vzal moc tak by se to zas hřálo ... takle budeš na slabšim kompresnim poměru seriovky,,,dejme tomu teoretická 8,5:1 ... ale to nebude na škodu,aspoň to nebude vadnout ...
 
 
Datum: 12. června 2014 20:56
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sory hoši - máte pravdu, pletu si to s 555. Takže berme to tak, že mám hlavu bez ledvinky, což teda je pravděpodobně z j05 jestli to dobře chápu - Stačí ji teda jen vybrat na 42mm? Je to poslední věc ve které potřebuju mít jasno, abych se do toho mohl pustit.
 
 
Datum: 12. června 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17304    
Zvenku jsou stejný. A pozor,nezaměnuj j555 a j05. Nulapětka je v podstatě dvacítka s kulatym motorem ne pařez...
 
 
Datum: 12. června 2014 8:58
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je prosím tě na hlavě 05 zvenku jiného, má akorát jiný spalovák, má nižší kompresi, která se ti právě zvětšením obsahu dorovná
 
 
Datum: 12. června 2014 8:06
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, jde mi o vnější vzhled. Standa totiž psal, že mám použít hlavu z jawy 05 a nechat ji projet na 42mm a ta je ne pohled jiná. Proto se ptám jestli bude stačit protočit origo hlavu nebo ji ještě upravit jinak.
 
 
Datum: 11. června 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že myslel vnější vzhled..
 
 
Datum: 11. června 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17308    
Ne,jsou naprosto odlišné tvarem. Ta s "ledvinkou" má ve spalováku nálitek ve tvaru "ledvinky" ... ta bez ledvinky ji logicky nemá,má spalovák ve tvaru "koule" ... nevim jak srozumitelněji to popsat...
 
 
Datum: 11. června 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Na pohled hlavy s ledvinkou a bez vypadají stejně ne? Mám doma obě dvě a rozdíl nevidím.
 
 
Datum: 11. června 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: Fill ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady hoši. Budu s tím jezdit jak po lese tak i delší cesty - s bráchou a švagrem - stan a z Ostravy směr jižní morava (vinéčko). Myslím že 12z sekundár by mohl být to pravé. Chtěl jsem ale, aby to na pohled vypadalo jako originál takže by jsem chtěl použít hlavu origo. Je jí taky třeba vrtat na 42mm nebo i snížit? Ve válci ještě akorát naleštím kanálky, viděl jsem pár návodů na frézování pomocných kanálků a i pístu ale do toho už jít nechci.
 
 
Datum: 10. června 2014 19:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17301    
Na neupravený válec ve vrtání 41,5mm použij hlavu z j05 (ano bez ledvinky) a nech ji protočit na 42mm v průměru,snižovat se nemusí. Píst dvoukroužkový. Tryska 72 či 74.
 
 
Datum: 10. června 2014 9:33
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
zdare draku na normální cestu je le lepší píst dvoukroužkový a jestli to chceš na zavody nebo do terénu tak jednokroužkový, trysk ta by měla stačit klasická hlava není špatná, ale byla by lepší hvězdicová hlava, aby to líp chladilo
 
 
Datum: 10. června 2014 6:56
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 1:11:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu