 Zdar draci, renovuji Mustanga, motor mám už po GO a teď řeším výbrus. Uvažuji o vrtání 41,50mm. Poraďte jestli jedno nebo dvoukroužkový píst. Bude stačit tryska 72? Je třeba ještě nějak upravit hlavu? Mám tu klasickou bez ledviny.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2020 14:24
 Ahoj hoši, pozdě ale přece. V loni jsem dokončil úpravy a s bráchou a kámošem konečně vyjel. Chtěl bych ještě jednou všem poděkovat. Motor šlape jako hodinky. Síla oproti ostatním drakum s podobnými úpravami nejlepší. Rychlost s 12z kolem 75-80 - měřil kámoš co jel na crx. Chytá na poprvé za tepla max na potřetí. Čili spokojenost. Bráchu ale musíme doladit. Nechce se mu do vysokých otacek.
Datum: 20. března 2020 14:24
 Všem díky moc, dám sem info jak to dopadlo.
Datum: 12. června 2014 21:38
Jméno: standa
IP: uživatel17304
 Ano. Jen ji vybrat na 42mm. Jako mohl bys ji líznout o dejme tomu necelej milimetr,ona má 7,5ml a ty by ses potřeboval dostat na objem cca 6,8-7ml,ale už to nekomplikuj...když bys ji vzal moc tak by se to zas hřálo ... takle budeš na slabšim kompresnim poměru seriovky,,,dejme tomu teoretická 8,5:1 ... ale to nebude na škodu,aspoň to nebude vadnout ...
Datum: 12. června 2014 20:56
 Sory hoši - máte pravdu, pletu si to s 555. Takže berme to tak, že mám hlavu bez ledvinky, což teda je pravděpodobně z j05 jestli to dobře chápu - Stačí ji teda jen vybrat na 42mm? Je to poslední věc ve které potřebuju mít jasno, abych se do toho mohl pustit.
Datum: 12. června 2014 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel17304
 Zvenku jsou stejný. A pozor,nezaměnuj j555 a j05. Nulapětka je v podstatě dvacítka s kulatym motorem ne pařez...
Datum: 12. června 2014 8:58
 co je prosím tě na hlavě 05 zvenku jiného, má akorát jiný spalovák, má nižší kompresi, která se ti právě zvětšením obsahu dorovná
Datum: 12. června 2014 8:06
 Jo, jde mi o vnější vzhled. Standa totiž psal, že mám použít hlavu z jawy 05 a nechat ji projet na 42mm a ta je ne pohled jiná. Proto se ptám jestli bude stačit protočit origo hlavu nebo ji ještě upravit jinak.
Datum: 11. června 2014 19:21
 Myslím, že myslel vnější vzhled..
Datum: 11. června 2014 17:20
Jméno: Standa
IP: uživatel17308
 Ne,jsou naprosto odlišné tvarem. Ta s "ledvinkou" má ve spalováku nálitek ve tvaru "ledvinky" ... ta bez ledvinky ji logicky nemá,má spalovák ve tvaru "koule" ... nevim jak srozumitelněji to popsat...
Datum: 11. června 2014 15:56
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Na pohled hlavy s ledvinkou a bez vypadají stejně ne? Mám doma obě dvě a rozdíl nevidím.
Datum: 11. června 2014 7:51
 Díky za rady hoši. Budu s tím jezdit jak po lese tak i delší cesty - s bráchou a švagrem - stan a z Ostravy směr jižní morava (vinéčko). Myslím že 12z sekundár by mohl být to pravé. Chtěl jsem ale, aby to na pohled vypadalo jako originál takže by jsem chtěl použít hlavu origo. Je jí taky třeba vrtat na 42mm nebo i snížit? Ve válci ještě akorát naleštím kanálky, viděl jsem pár návodů na frézování pomocných kanálků a i pístu ale do toho už jít nechci.
Datum: 10. června 2014 19:53
Jméno: Standa
IP: uživatel17301
 Na neupravený válec ve vrtání 41,5mm použij hlavu z j05 (ano bez ledvinky) a nech ji protočit na 42mm v průměru,snižovat se nemusí. Píst dvoukroužkový. Tryska 72 či 74.
Datum: 10. června 2014 9:33
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 zdare draku na normální cestu je le lepší píst dvoukroužkový a jestli to chceš na zavody nebo do terénu tak jednokroužkový, trysk ta by měla stačit klasická hlava není špatná, ale byla by lepší hvězdicová hlava, aby to líp chladilo
Datum: 10. června 2014 6:56
|



|