|
|
|
| |
 zdar draci hodlam pulit motor budu měnit kliku a zaroven bych chtel i veskery gufera a loziska. aa ta ksem nejak nekde zahlidl ze se dava u nejakejch motoru jedno lozisko na kliku valeckovy aby se motor dal snadno rozebrat a nemusel se do sebe jakoze lisovat. nemate s tim nekdo zkusenosti? kde bych takovy lozisko sehnal a zda to vubec de? dik za odpoved a at to frčí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 0:23
Jméno: Zetko
IP: uživatel17041
 nuz ako vidim tak môze byt nebudem sa hadat ale vravim ze som sa s tym este nestretol  ale origos od vyroby to tam nedavali nie? lebo uz par pinclosov som mal rozobratych na stole ale este som sa s tym nestretol
Datum: 08. dubna 2014 0:23
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 JAWA-ceZetak : vidíš to jsem nevěděl , ale co valivý odpor?není to spíš nevýhoda dávat válečkové ložisko?motor se zase tak často nepůlí při běžné jízdě
Datum: 31. března 2014 23:35
 zetko meles blbosti... ano normálně se válečkové ložisko dává na ček kliky a to na stranu která ve které při půlení nezustavá převodovka a to proto aby jak píšeš.. dal se motor rozpůlit bez rozsilování
Datum: 31. března 2014 22:10
Jméno: Zetko
IP: uživatel16992
 sewas to je nejaka blbost kazdy motor jawa 50 ma na bokoch gulickove lozisko .... valcekove mas iba na ojnici od klukovky .... ale to je na takych motoroch na ktorych sa da ojnica odmontovat od capu 2 srobami tam sa potom iba ihlicky vymenia lebo keby chces rozpolit klukovku za 1 tazko to ide a za 2 ked aj vymenis napr ojnicnu sadu zalozis spat zotrvacnik tak to musis dat na vyvazenie oni potom odvrtavaju zo zotrvacnikov tusim .... ja som tiez menil ojnicnu sadu doma ale iba zo stastim mi to ide asi som presne zalozil zotrvacniky a ide uz 2 roky bez problemov
Datum: 31. března 2014 21:36
|



|