
čau jak jsem semka minule psal že se mi furt kousal píst ve válci.. bylo to klikou ale o to nejde jak se mi to posledně kouslo tak se píst doslova rozje*** a ve válci se narušily oba přepouštěcí kanáli byla tam 3,2mm. vykouslá díra od roztříštěného pístu na obou kanálech stejný. půlil jsem tedy motor daj jinou kliku převodovku jsem nechal. ale po složení motoru a koupení opět nové pístní sady jsem jel pionýra projet a nevěřil jsem vlastním očím. pionýr měl takovou sílu a rychlost nějakých přes 55km/h že se tomu ani nedalo věřit (11zubů na 60 rozeta) pak jsem dal válec prych akazoval jsem to kámošům a bratrovy a ten řekl že je to prej přečasovaný. předháněl jsem kámoše na simsonu 60ccm. přechod mezi jedničkou a dvojku nebyl ani skoro znát jak upravený válec žádné poklesy otáček nic rychle jsem přeřadil a zvuk se skoro nezměnil opravdu žádné poklesy asi jak se řadí u simsona tak skoro stejný. a z dvojky na trojku to není ani znát že řadím

a to válec není ani zajetý před půl rokem výbrus.. ale zase předstich 4mm. před horní úvratí // odtrh dva kartony od mléka svíčka n14c byla celá červená ne cihlová prostě červená teď jezdím přes n17c ta je trochu cihlová. má to takovou sílu že na silnici hrabu i přes dvojku

napadlo mě když dám ještě na kliku 11z nebo 9z bude to mít při přeřazování ještě menší pokles? chci mít motor v otáčkách na fichtl kapy a podobný závody zatím (jezdíme v lese ve 12

) nebo jak má stejsky na motoru ten mosaznej setrvačník pod primár. kolečkem
odpovědět