 z nudy projíždim internet a našel jsem spoustu firem co opravují válce do větších 2t a umějí udělat i novou nikasilovou vrstvu, co si o tom myslíte na pionýrovi? mělo by to oproti litině zmenšit tření a hlvaně zvýšit životnost válce, nejsem si ale jistej jestli pak bude možno použít normální píst a kroužky, dík za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2014 21:44
 tak to máš asi pravdu, jsem zvědavej kolik na výbrus najedu, na tohle téma je vždycky takovejch názorů... s patnácti si troufám počítat, ale mám zkušenosti jen s jinejma motorkama, tak se uvidí, dík
Datum: 24. března 2014 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Tak za prvý ještě jsem neviděl nic nicasilovýho co by na jeden "výbrus" najelo tolik jako starej dvoutakt na jeden výbrus,ale to bude daný tim,že nicasil je ve vodnikách co hodně jedou,točí a vesměs jsou to cedníky .... a navíc u pio se stávaj takový různý tajemný záhady,že málokdy na ten obyč výbrus nenajedeš ani 10 tkm ...
Datum: 24. března 2014 17:31
 cezetak se asi bavi konfliktama  já taky, ale tentokrát na to náladu nemám, opravdu jsem se chtěl dozvědět něco k věci, je dost těžký přes internet popsat co znamená utahanej motor, dost točit, nebo "aby to trochu jelo" (někdo by mohl namítnout že pionýr nejede v celym spektru otáček), a nájezd kilometrů... každej s tim zachází jinak  proto nechytej za slovo a snaž se věc pochopit spíš obecně a pokud ti to nejde, tak nepiš, protože ani jeden tvůj komentář zatím nebyl směřován jinak než jako urážka  a proti tomu nic nemám, ale ať je aspoň inteligentní a já se poškrábu na hlavě, pro standu: psal jsem to taky čistě ze zvědavosti, rozhodně nemám na vyhození několik tisíc abych zjistil že je to třeba k ničemu  s vložkou myslíš co?  podle toho co jsem se dočet uměj poniklovat jakejkoli povrch, jinak vape je v pořadí  peněz je málo a času taky, teď bude hotová motorka a ještě zbudou koupit nový kola a výfuk, takže mám s investicema minimálně na půlrok vystaráno, jo ještě ta životnost? myslíš že by to nemuselo bejt tak supr? proč? dík za odpověď, rozhodně si to tu nepovídáš pro sebe
Datum: 24. března 2014 17:04
Jméno: standa
IP: uživatel16983
 Za ty peníze bych si pořídil něco smysluplnýho... Třeba Vape.... Máš vůbec pojem o tom,na kolik přijde nicasil s pístní sadou u normální motorky??? Navíc je tu malej problém v podobě litinový vložky... A pak že na pio jde jen píst z pio ... O životnosti nicasilu u pio bych si dovolil polemizovat ....
Datum: 24. března 2014 15:12
 pokud musíš držwet plný aby to vubec jelo tak je ani něco špatně  ... ještě jsem neviděl pionýra kterého by bylo potřeba držet furt na plný aby jel.
Datum: 24. března 2014 8:17
 v pohodě  ale myslim to vážně, nebo i větší kubatury celou jízdu trápíte těsně pod stropem otáček?  přeci na pionýrovi aby to jelo tak držíš furt plnej
Datum: 24. března 2014 7:34
 JO tak pardon ze sem se ozval pane odborníku
Datum: 23. března 2014 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel16983
Datum: 23. března 2014 20:03
 protože to oproti velkejm motorkám musíš strašně točit, s mazánim na mě nechod, jsem tu jeden z mála lidí co se na ušetřenejch 50 korun vykašlou a mažou poctivě  ,,,,,,,,, standa: mermomocí ne, jen jsem přemejšlel viď
Datum: 23. března 2014 17:15
 Jestli chceš mermomocí něco zajímavýho do motoru,tak se mi ozvi,udělam ti takovej válec,že toho nebudeš nikdy litovat.....
Datum: 23. března 2014 17:01
 mužeš mi prosimtě vysvětlit proč by se válec do pionýra měl utahat dřív? .. ano pokud mažeš 1:50 tak jak to "děti" mají v oblibě tak se to vyběhá ještě dřív než kolik tu odhaduješ...
Datum: 23. března 2014 15:59
 na větších dvoutaktech nevim, ale ten pionýr se mnohem víc utahá  tak dvacet tisíc podle mě najede, měl jsem simsona a když sem ho prodával tak měl najeto 21 tisíc, ale už byl trošku slabší, jel max kolem 60
Datum: 23. března 2014 14:01
 jawa46: ty máš teda malé vyhlídky  .. že 15tis na výbrus.... já mám na bezvýbrusovém válci na čz 476 najeto asi 50tis a stále jede dobře a ještě toho najede
Datum: 23. března 2014 13:00
 Tohle už v dnešní době není problém, ale jsi ochoten dát 1500 za nicasil + další peníze za vyrobení vložky ze slitin hliníku. Řeknu to jednoduše na klasický litině natočíš asi 14 000 otáček naprosto bez problému, dávat nikasil do pionýra co točí 6tis, pokud teda nemáš upravenej válec je jako házení perel sviním. Píst ti dneska udělá kdekdo.. Hale na klasickej výbrus když je dobře udělanej najedeš bez problému 15000km, já mám na panelce 25 000km a ještě to něco najede. Za mě je to zbytečný pokud nejezdíš terénní nebo silniční závody na špici vůbec bych se do toho nepouštěl. Toť můj názor.
Datum: 23. března 2014 12:02
|



|