slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám problém s Jawa 50/21. Máme v gáraži 3. Můj pionýr nechce vůbec zabrat ve vysokých otáčkách a téměř nejde pořádně vytočit a dost mě to štve. Bráchův oproti mýmu letí jako šílenej, zabere ve vysokejch krásně až to nechápu. Oba motory jsou po výměně pístu a gufer motoru,těsnění apod, komprese vše u obou dobrá. Dnes jsme dokonce zkoušeli postupně přehazovat věci z toho lepšího na toho mýho a nic nepomohlo (komplet karbec, komplet zápalko, filtr, indučka, komplet výfuk, svíčku atd a pořád nic.. pořád nemá záběr ve vysokých otáčkách a nejde skoro vytočit. Mohl by mi někdo zkusit poradit na co se zaměřit a čím by to ještě mohlo být ? Děkuji za nápady a dodám že předstih a odtrh byl nastaven u obou případech. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2014 12:37
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je polskej
 
 
Datum: 02. února 2014 12:37
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě poslední dotaz jak poznám že mám polskej válec ? :-D kupoval jsem ho myslim tady http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/1-2-Jawa-50/5/17-Valec-s-pist-Jawa-50 - snad to nebude bráno jako reklama. Díky za odpověd
 
 
Datum: 02. února 2014 11:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
To jestli máš polskej válec je vcelku podstatná informace. Ty horší jedou mizerně. Ty lepší jsou na tom krapet líp,ale seriovka s českym válcem tomu ujede ... Takže zvednout prdel od kompu a jedu,jedu ... Bylo tu vznešeno hafo dotazů a návrhů k řešení a zatím bez tvoji odezvy...tak začni makat kámo,ve vidlích v ovládacích panelech toho fichtla neopravíš ... Čest práci ...
 
 
Datum: 02. února 2014 11:25
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzínu jde dost ale pro klid duše dám hadičku a novej filtřík co mam přichystanej, můj filtr box je bez dir a bratrův s jednou na straně jinak klasická trubka ze spod, s jeho to jelo o malinko lépe, trysky jsem zkoušel asi 3 a nepomohlo a zarostlej vyfukovej kanal nvm jak poznám ale můžu zkusit bratrův válec protože oba máme stejný písty 2 kroužek se stejným rozměrem (základ 38) a dávali jsme je tam ve stejnou dobu.. maximálně že bych já něměl ještě ten svůj zajetej.. a nebo ten polskej šhit :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 10:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Celou dobu tušim kravinu v podobě filtrboxu jen s jednou dírou,totálně rozvrtaná tryska nebo totálně zarostlej vejfukovej kanál a nebo koleno...či přesazená vačka a podobně... Akorát je nedostatek informací...těžko říct... Taky to muže bejt jen nízká hladina... A nebo už přejetej motor...
 
 
Datum: 02. února 2014 10:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Furt nevíme, jestli je tam toho benzínu dost. Pokud špatně teče, tak nějaké přeplavování karburátoru nepomůže :-) Je to jen jedna z tezí, zatim ale nebyla vyvrácena :-D Může to být samozřejmě něčim uplně jinym...
 
 
Datum: 02. února 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toho benoše tam fakt jde dost :-) i když při jízdě namačkávám ve vysokých tak ho tam stejně nedostanu :-D S tím válcem a výměnou pístu to není špatnej nápad jen se do toho bratroj vůbec nechce :-D Ale asi nic jinýho nezbyde... taky myslíte že by to mohla dělat vyběhaná klika ? i když ty máme vyběhaný asi všichni 3 :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem myslel ten benzín ale prej je ho dost
 
 
Datum: 02. února 2014 9:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vsázim jedno pivo na špatně dotejkající benzín do karburátoru :-D
 
 
Datum: 02. února 2014 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16763    
Tak přehoďte válec,píst a hlavu. Když ti to na ten jeho poletí,tak je tvuj válec mizernej...pokud to pojede mizerně i s jeho válcem tak máš mizernej spodek motoru...
 
 
Datum: 02. února 2014 7:49
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co nějaká základní věc se kterou počítáš že je v pořádku? ložiska, přidříno, blbě zajeto, máš píst šipkou k výfuku? nečouhá ti těsnění pod příbrubou sání moc do sacího kanálu? co to dělá bez vejfuku?
 
 
Datum: 01. února 2014 23:43
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to to dej radši mě si to nějak opravím :-D
 
 
Datum: 01. února 2014 23:03
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi nezbejvá než ho hodit do potoka a vykašlat se na to :/ :-D bratranec má taky 21 tku a sice nemá takovej výkon jako bratr ale tah ve vyšších otáčkách má a vytočit mu jde oproti mě :/ asi co kus to originál nebo nevim :-D
 
 
Datum: 01. února 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já už nevím :-D
 
 
Datum: 01. února 2014 22:58
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dával komplet válec s pístem (snad to není ten polskej jak se tu o něm často mluví :-D) a brácha jen píst a válec měl dobrej, nakej magor před ním tam dal píst bez kroužků se špatným rozměrem a svíčkou s dlouhým závitem :-D , tak jen dokoupil pístní sadu a měl vystaráno :-D
 
 
Datum: 01. února 2014 22:45
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proč ste vyměnovali píst nemáš třeba špatnej válec nejsou tam někde rýhy nebo nepotřebuje už výbrus
 
 
Datum: 01. února 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nene předstih jsem si označil jak mám u sebe a jak u něj a jeho zapalko jsem pak posadil tak jak jsem měl já.. každopádně je to divný tam kde já končím (tzv musím přeřazovat) tam on teprv začíná a vytáčí motor daleko dál.. já mám problém roztočit dvojku :-D tak nevím..
 
 
Datum: 01. února 2014 21:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16762    
ty maš na 2 motorech uplne stejný hodnoty předstihu???? vždyt už z výroby co kus to originállza mě nastavit předstih tzv jízdní zkoušku prostě vyhodit víko ze zaplka a udelat risky na statoru a karrteru a zkoušet jak to jede...... vždy ale nastavuješ 1 věc nikdy ne 2 na raz rozladil bys to... a šmudlo hraj si .....při víkonovém ladění rozhuduje víkon ne tabulky.....
 
 
Datum: 01. února 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě si myslím že benalu tam jde až až když je svíčka cihlová a kolem do kola černá ? nebo se pletu ? Každopádně to vyzkoušet můžu :-) to jsem nezkoušel, ještě náký nápady co vyzkoušet ? :-)
 
 
Datum: 01. února 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tam zkus hodit jenom hadičku bez filtru a nebo střikni pod svíčku benzín a hned to zkus vytočit
 
 
Datum: 01. února 2014 19:58
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzínu tam jde si myslim dostatek i když nepopírám že starej palivovej filtřík není zasranej :/ ale fakt mi přijde že jsem vyzkoušel už vše :-( nikdo se s tím nesetkal ? jinak kladívka kondenzátor novej apod svíčka nová N17 i N15 na obojí to samé..
 
 
Datum: 01. února 2014 19:52
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je tak většinou a to pokud s stím nepohraješ a nejdeš kousek po kousku tak na to nepřijdeš
 
 
Datum: 01. února 2014 19:45
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurňa to je hlavolam, to bude nějaká p**ovinka,
 
 
Datum: 01. února 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a není tam rez nebo nějakej bordel a nemáš ucpanej palivovej filtr nebo ho danej obráceně
 
 
Datum: 01. února 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzínu tam je právě dost když zamáčknu plovák tak jakorád to s ním lícuje není benzín nad ním
 
 
Datum: 01. února 2014 19:32
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když odmontuješ víčko plovákovky je tam dost benzínu nebo je na suchu
 
 
Datum: 01. února 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s originálem to má větší spodek ale na vrchu taky nejde vynechává apod a to je dekarbonovanej :-( tak nevím po čem ještě jít..
 
 
Datum: 01. února 2014 19:15
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tam dej originál výfuk a bude to dobrý
 
 
Datum: 01. února 2014 19:03
 
 
 
 
Jméno: martin993 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
falešnej vzduch to nebude všude to těsní a volnoběh vše drží, svíčka je cihlová a kolem černá. 2 zářez na jehle a tryska klasika 68, mám k tomu i výfuk hikone a že by šel víc do otáček se mi nezdá spíš je to horší :-( jinak sekundár 11z kolečko. Fakt si s tím už nevím rady :-(
 
 
Datum: 01. února 2014 19:01
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
ahoj, může ti to někde brát falešnej vzduch, takže směs je chudá, a co ložiska a klika? točí se volně?a nebo můžeš mít bohatší směs, to pak kolikrát taky nechce jít tolik do otáček . . .
 
 
Datum: 01. února 2014 18:53
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 5:12:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu