 Zdravím, mám problém s Jawa 50/21. Máme v gáraži 3. Můj pionýr nechce vůbec zabrat ve vysokých otáčkách a téměř nejde pořádně vytočit a dost mě to štve. Bráchův oproti mýmu letí jako šílenej, zabere ve vysokejch krásně až to nechápu. Oba motory jsou po výměně pístu a gufer motoru,těsnění apod, komprese vše u obou dobrá. Dnes jsme dokonce zkoušeli postupně přehazovat věci z toho lepšího na toho mýho a nic nepomohlo (komplet karbec, komplet zápalko, filtr, indučka, komplet výfuk, svíčku atd a pořád nic.. pořád nemá záběr ve vysokých otáčkách a nejde skoro vytočit. Mohl by mi někdo zkusit poradit na co se zaměřit a čím by to ještě mohlo být ? Děkuji za nápady a dodám že předstih a odtrh byl nastaven u obou případech. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 12:37
 je polskej
Datum: 02. února 2014 12:37
Datum: 02. února 2014 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 To jestli máš polskej válec je vcelku podstatná informace. Ty horší jedou mizerně. Ty lepší jsou na tom krapet líp,ale seriovka s českym válcem tomu ujede ... Takže zvednout prdel od kompu a jedu,jedu ... Bylo tu vznešeno hafo dotazů a návrhů k řešení a zatím bez tvoji odezvy...tak začni makat kámo,ve vidlích v ovládacích panelech toho fichtla neopravíš ... Čest práci ...
Datum: 02. února 2014 11:25
 Benzínu jde dost ale pro klid duše dám hadičku a novej filtřík co mam přichystanej, můj filtr box je bez dir a bratrův s jednou na straně jinak klasická trubka ze spod, s jeho to jelo o malinko lépe, trysky jsem zkoušel asi 3 a nepomohlo a zarostlej vyfukovej kanal nvm jak poznám ale můžu zkusit bratrův válec protože oba máme stejný písty 2 kroužek se stejným rozměrem (základ 38) a dávali jsme je tam ve stejnou dobu.. maximálně že bych já něměl ještě ten svůj zajetej.. a nebo ten polskej šhit
Datum: 02. února 2014 10:58
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Celou dobu tušim kravinu v podobě filtrboxu jen s jednou dírou,totálně rozvrtaná tryska nebo totálně zarostlej vejfukovej kanál a nebo koleno...či přesazená vačka a podobně... Akorát je nedostatek informací...těžko říct... Taky to muže bejt jen nízká hladina... A nebo už přejetej motor...
Datum: 02. února 2014 10:30
 Furt nevíme, jestli je tam toho benzínu dost. Pokud špatně teče, tak nějaké přeplavování karburátoru nepomůže  Je to jen jedna z tezí, zatim ale nebyla vyvrácena  Může to být samozřejmě něčim uplně jinym...
Datum: 02. února 2014 9:52
 toho benoše tam fakt jde dost  i když při jízdě namačkávám ve vysokých tak ho tam stejně nedostanu  S tím válcem a výměnou pístu to není špatnej nápad jen se do toho bratroj vůbec nechce  Ale asi nic jinýho nezbyde... taky myslíte že by to mohla dělat vyběhaná klika ? i když ty máme vyběhaný asi všichni 3
Datum: 02. února 2014 9:45
 taky sem myslel ten benzín ale prej je ho dost
Datum: 02. února 2014 9:36
 Vsázim jedno pivo na špatně dotejkající benzín do karburátoru
Datum: 02. února 2014 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Tak přehoďte válec,píst a hlavu. Když ti to na ten jeho poletí,tak je tvuj válec mizernej...pokud to pojede mizerně i s jeho válcem tak máš mizernej spodek motoru...
Datum: 02. února 2014 7:49
 co nějaká základní věc se kterou počítáš že je v pořádku? ložiska, přidříno, blbě zajeto, máš píst šipkou k výfuku? nečouhá ti těsnění pod příbrubou sání moc do sacího kanálu? co to dělá bez vejfuku?
Datum: 01. února 2014 23:43
 to to dej radši mě si to nějak opravím
Datum: 01. února 2014 23:03
 asi nezbejvá než ho hodit do potoka a vykašlat se na to :/  bratranec má taky 21 tku a sice nemá takovej výkon jako bratr ale tah ve vyšších otáčkách má a vytočit mu jde oproti mě :/ asi co kus to originál nebo nevim
Datum: 01. února 2014 23:01
 tak já už nevím
Datum: 01. února 2014 22:58
 já dával komplet válec s pístem (snad to není ten polskej jak se tu o něm často mluví  ) a brácha jen píst a válec měl dobrej, nakej magor před ním tam dal píst bez kroužků se špatným rozměrem a svíčkou s dlouhým závitem  , tak jen dokoupil pístní sadu a měl vystaráno
Datum: 01. února 2014 22:45
 a proč ste vyměnovali píst nemáš třeba špatnej válec nejsou tam někde rýhy nebo nepotřebuje už výbrus
Datum: 01. února 2014 22:22
 nene předstih jsem si označil jak mám u sebe a jak u něj a jeho zapalko jsem pak posadil tak jak jsem měl já.. každopádně je to divný tam kde já končím (tzv musím přeřazovat) tam on teprv začíná a vytáčí motor daleko dál.. já mám problém roztočit dvojku  tak nevím..
Datum: 01. února 2014 21:06
Jméno: pepa
IP: uživatel16762
 ty maš na 2 motorech uplne stejný hodnoty předstihu???? vždyt už z výroby co kus to originállza mě nastavit předstih tzv jízdní zkoušku prostě vyhodit víko ze zaplka a udelat risky na statoru a karrteru a zkoušet jak to jede...... vždy ale nastavuješ 1 věc nikdy ne 2 na raz rozladil bys to... a šmudlo hraj si .....při víkonovém ladění rozhuduje víkon ne tabulky.....
Datum: 01. února 2014 20:45
 právě si myslím že benalu tam jde až až když je svíčka cihlová a kolem do kola černá ? nebo se pletu ? Každopádně to vyzkoušet můžu  to jsem nezkoušel, ještě náký nápady co vyzkoušet ?
Datum: 01. února 2014 20:38
 tak tam zkus hodit jenom hadičku bez filtru a nebo střikni pod svíčku benzín a hned to zkus vytočit
Datum: 01. února 2014 19:58
 benzínu tam jde si myslim dostatek i když nepopírám že starej palivovej filtřík není zasranej :/ ale fakt mi přijde že jsem vyzkoušel už vše  nikdo se s tím nesetkal ? jinak kladívka kondenzátor novej apod svíčka nová N17 i N15 na obojí to samé..
Datum: 01. února 2014 19:52
 to je tak většinou a to pokud s stím nepohraješ a nejdeš kousek po kousku tak na to nepřijdeš
Datum: 01. února 2014 19:45
 kurňa to je hlavolam, to bude nějaká p**ovinka,
Datum: 01. února 2014 19:42
 a není tam rez nebo nějakej bordel a nemáš ucpanej palivovej filtr nebo ho danej obráceně
Datum: 01. února 2014 19:38
 benzínu tam je právě dost když zamáčknu plovák tak jakorád to s ním lícuje není benzín nad ním
Datum: 01. února 2014 19:32
 a když odmontuješ víčko plovákovky je tam dost benzínu nebo je na suchu
Datum: 01. února 2014 19:24
 s originálem to má větší spodek ale na vrchu taky nejde vynechává apod a to je dekarbonovanej  tak nevím po čem ještě jít..
Datum: 01. února 2014 19:15
 tak tam dej originál výfuk a bude to dobrý
Datum: 01. února 2014 19:03
 falešnej vzduch to nebude všude to těsní a volnoběh vše drží, svíčka je cihlová a kolem černá. 2 zářez na jehle a tryska klasika 68, mám k tomu i výfuk hikone a že by šel víc do otáček se mi nezdá spíš je to horší  jinak sekundár 11z kolečko. Fakt si s tím už nevím rady
Datum: 01. února 2014 19:01
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 ahoj, může ti to někde brát falešnej vzduch, takže směs je chudá, a co ložiska a klika? točí se volně?a nebo můžeš mít bohatší směs, to pak kolikrát taky nechce jít tolik do otáček . . .
Datum: 01. února 2014 18:53
|



|