Jméno: Louis Patch
IP: uživatel11667
 Ahoj, chci se zeptat na pár věcí ohledně pařeza 550. Budu ho teď kupovat a v pionýrech se nevyznám. Je motor úplně stejnej jako u 555 a 05ky, nebo jsou tam nějaký rozdíly? Jak pařezí motor trochu upgradovat? Musí se vyměnit i píst, když bych chtěl dát válec z 21ky? Dík bejci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2014 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel16763
 Ty ráfky v barvě jsou sice asi origo,ale hnusný. Nešetři a dej chrom,je to pak pecka ...jinak motor j05 je dárce opravdu skoro všeho krom kliky...
Datum: 02. února 2014 20:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16765
 kola sehnad pekny a do praskoveho laku s nima v chromu na 5550 nebyli ..jinak motor 05 je vhodným zdrojem dílu ma modernejší klikovku a spojku a všechna jiná střeva....
Datum: 02. února 2014 19:12
Jméno: Louis Patch
IP: uživatel11667
 Díky za info. Asi ho teda nechám tak jak je, stejně mám na ježdění jiný stroje. Nepůvodní jsou tam akorát kola s velkejma bubnama právě asi z 555 a chybí spodek pršíček jinak originál.
Datum: 01. února 2014 23:02
Jméno: pepin
IP: uživatel16761
 Zdar jak sviňa,550ka má trochu jinej válec a to,že má menší všechny kanály,jinak je motor úplně stejnej,na válec s menšíma kanálama se dává levostranej karbec,pravostranej karbec se dával na 550ky až kernkonci výroby,ale to tam dávali už válce z 555ky,které měli větší kanály.Proto vznikají problémy,že to špatně jede,nechytá apod.,když se to všelijak kombinuje.Jinak kolečko má pravdu,nijak bych pařeza rnneupravoval,dal bych ho radši do origo stavu.
Datum: 01. února 2014 14:46
 Čus. Motory 550 a 555 jsou tušim až na válec a karburátor shodné. 05 už měla jiný motor. Upravovat jde všechno...ale je to veterán, a jak se řiká: Z hovna bič neupleteš...a když upleteš, tak nezapráskáš...a když zapráskáš, tak leda sebe...Takže 550 bych si nechal jako hezkého veterána v origo stavu, a na úpravy bych si pořídil spíše nějaký novější typ.
Datum: 01. února 2014 9:04
|



|