slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
čau draci,poradte nějáký úpravy na zvednutí výkonu u stadiona? nechci dělat nějakej extrém hledám kompromis mezi výkonem a životností tzn. aby to jelo alespon stejně jako pionýr nebo simson, jezdil jsem na seriový s22 a pocitově by to sneslo o zub větší kolečko ale poradte co dál např.vyleštit kanály? a kolik kroužků na píst ? karbec dam nejspíš s pionýra a kamarád říkal vykuchat výfuk, představoval bych si prostě aby to jelo lépe než série myslím si s těmi úpravami co jsem vypsal se životnost sníží minimálně a spotřeba bude stejná,poradte teda co dál ,díky za odpověd:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:12
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16614    
Jo a zapoměl jsem,hlavu snížit na soustruhu,volit takový objem hlavy,aby to jen vykompenzovalo úpravu výfukového kanálu,nelze ji snižovat moc jinak se pak deformuje.
 
 
Datum: 27. prosince 2013 13:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16614    
Na tohle neumim odpovědět,nevim jak si to upravil,maximálně mužu poradit v tom,že kanály by neměli být okousané a píst nesmí zadrhávat o výfukový kanál a zakopávat o sací...ze zkušenosti bych na seriovku dal dvoukroužkovej píst....
 
 
Datum: 27. prosince 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
Ve valci uz sem si s kanalama lehce pohral vyfukovej jsem o neco zvetsil myslim nahoru a do boku a saci dolu a do boku karbec uz man z fichtla jen udelat prirubu a jeste to vylestim, hlava se snizuje na soustruhu ? a kolik krouzku na pist? A jak presne mam jeste upravit kanaly?
 
 
Datum: 27. prosince 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel16614    
Trošku poladit ve válci sací a vejfukovej kanál (origo plochy jsou směšný ),pak udělat přírubu na karb z j21 a výfuk bych moc nekuchal,takovej ten doutníček nemá vevnitř skoro nic... To spíš použít to nejkratší vejfukový koleno co je na Staďáka. Ten válec už jsem dělal,tak nějak jako Pio to jede...tak něco mezi j05 a j21 ... A snese to i o píď snížit hlavu ...
 
 
Datum: 27. prosince 2013 7:16
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:09:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu