Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, mám jeden dotaz, když jezdím s mojí Jawou 90 tak mi motor točí (hučí) pouze v otáčkách a nezrychluje prostě jede třeba 80 furt, tak uberu a rychle přidám plyn,tak se motor chytne a jede 108 km/h a pak mi už rychlost nabírá .tak se vás ptám jestli je to předstihem,protože se mi vačka na té hřídelce hýbe moc do stan. Nebo jestli je to něčím jiným ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2013 15:45
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar Stando, máš pravdu s tím rotačním šoupátkem aj tohle by to mohlo být,ale já myslím že šoupátko je v pořádku, nebylo nijak poškozeno ani opotřebováno. Jediné co mě napadá je ta vačka + předstih,Když jedu s 90tkou prostě nějakou rychlost 60, 80, 100 tak letí krásně než potká nějaký hrb, tak motor spadne z otáčet a jede třeba 80km/h a 90tka nezvyšuje rychlost, tak musím rychle přidat plyn a tím motor začne zase točit otáčky a 90tka zrychluje, pište co vás napadá, zatím moc dík.
Datum: 08. září 2013 15:45
Jméno: Standa
IP: uživatel16075
 Nejsem odborník na J90,ale napadá mi jedna věc. Je tam rozvod sání rotačním šoupátkem - neni možný,že má šoupě nějaký vakl v uložení a tím jak ostře ubereš a přidáš se hne šoupě od hrany k hraně,saní dostane správné časování a moto ožije ?
Datum: 08. září 2013 14:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16072
 aha ja se v tom nějak ztratil pístní čep pokut je na jehlách muže jít rukou viz dočkal a stat o 634...pístní kroužky mač ojete řádně mění se při vuli 06 asi nevím zda u tebe už nehrozí že je to sežere...nove nedavej mrháš usilím bude křivý valec dej to na brus....teda jestli si nedal nove kroužky ale na špatnej brus
Datum: 07. září 2013 23:28
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 to můžou, hlavně jde o to že to pak už nemá kompresy a trošku víc to žere
Datum: 07. září 2013 23:07
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, Klika je v pořádku nemá vůli i jehličky jsou v horním oku, jenom jedna závada je tam a to že pístní čep mi šel zatlačit do pístu pouze rukou,a ještě pístní kroužky mají mezeru velikosti pístního zámku. Můžou ty kroužky s tým pístní čepem způsobovat klepání ve válci.
Datum: 07. září 2013 22:06
Jméno: pepa
IP: uživatel16072
 nemá roadster mít místo futra pod pístním čepem jehličky?? a když se vysipou a nějaký dobrak nechce ztratit píst...... ..anebo to má klikovku v p....
Datum: 07. září 2013 21:53
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdar, mockrát dík zkusím ten tvůj nápad s tou vačkou, uvidím možná by to nějak šlo, a ještě jedna věc mám doma jeden polo motor na 90tku, když otáčím zapalováním ( magnetem, rotorem) zprava dolovena asi tak 5 mm tak se mi točí klika a pohybuje se mi ojnice ale píst stojí je tam nějaká vůle v tem horním oku ojnice,tak se vás ptám co by to mohlo být?
Datum: 07. září 2013 21:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 nešlo by to udělat jako na motorce místo šroubu dát imbus a vačku trošku dotáhnout na krev? 90 neznám tak dobře ale z rouzných home crosu se zapalkem z pincka či baby to funguje dobře
Datum: 07. září 2013 20:52
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec Pepi, moc dík já si myslím že by to mohlo být taky tou vačkou, prostě motor točí otáčky,ale 90tka nezrychluje, kdysi mě napadlo, že se mi může něco protáčet v motoru a, že se z motoru nepřenese síla na zadní kolo, ale to asi není pravdou, protože motor je asi 3 měsíce po GO. Kromě vačky tu už jsem neměl do náhrady. Klidně pište co vás napadne, za odpovědi děkuji.
Datum: 07. září 2013 20:43
Jméno: pepa
IP: uživatel16064
 za mě to tím muže být vačku řadně upevni ptz jak se to vaklá pálí to jak chce a vlastně máš omezovač do plnejch
Datum: 07. září 2013 20:25
|



|