Jméno: Jurajenko
IP: uživatel8444
 pionýru zdar!.stal se mi takovej průser  a potřeboval bych poradit.pořídil jsem si pionýra 20-tku,a chtěl jsem na něj namontovat novej vybroušenej válec..tak jsem začal demontovat hlavu a s hlavou jsem vymontoval i 2 spodní "štefty" i s maticema...(závitový tyčky,na kterých drží válec s hlavou).závit v karteru byl jasně v p... nemám možnost dát do karteru vyvrtat nový závit,no a je to asi i hodně ryzikový,složitý..známý mi poradil použít(na uchycení "šteftů" do karteru) "chemickou kotvu".prý to bude držet....můj názor je,že je to nesmysl,nemůže to přece vydržet ty tlaky. a že můžu začít shánět jinej motor..chtěl bych se zeptat na Váš názor,na další(jestli nějaké jsou..)možnosti. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:17
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Nech si udělat vložku s vnitřním závitem M6 a venkovním M8, přeřízni závit a po prdeli
Datum: 30. srpna 2013 11:17
 Kombinovanej svorník z hlazenky 7mm do karteru a klasika 6mm z karteru žádná věda já mám svorníky celý ze 7mm hlazenky
Datum: 23. srpna 2013 11:17
 taky jsem pro M7... sehnat M7 šroub,říznout kousek závity, navařit na něj origo šteft M6... nemáš třeba rodinu někde na vesnici? nebo kámoše?
Datum: 22. srpna 2013 19:29
 závitníkem udělej větší závit a kup šroubovnici
Datum: 22. srpna 2013 17:46
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Souhlas s kolečkem M7 vpohodě vyhovuje.Díra po závitu M6 mu bude i "centrovat" vrták pro M7(vpodstatě pouze vyčištění díry po M6)
Datum: 22. srpna 2013 16:01
 vy lepidloví uvažovali jste někdy nad tím že ten šteft budete chtít někdy vyměnit?
Datum: 22. srpna 2013 15:55
 Kespr: Jako že si vytrženej závit zalepil motorovym silikonem? Jinak k tématu: osobně bych přeříznul ten závit. Teď pudu proti proudu, ale já bych řezal závit M7, nikoli M8...A k tomu si samozřejmě nechat vytočit šteft...
Datum: 22. srpna 2013 14:32
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 me se to tes stalo s tema stefty delal sem go motora a ten vysoko teplotní tmel kterym sem dal kartery k sobe tak s tym sem tam aj jaksy zalepil ty stefty a drží to do dnes .
Datum: 22. srpna 2013 14:26
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 když půjdeš koupit lepidlo tak za něj dáš min 150,- a je to podle mě stejně jen dočasný,převrtat na M8 a udělat šteft z hlazenky co bude mít do kartru M8 a zbytek M6
Datum: 22. srpna 2013 14:07
 pro standu:jo,nad tím už jsem také uvažoval a v mém případě se mi to jeví jako nejdostupnější řešení.zkusím to,a časem vám sem přidám zhodnocení.
děkuji za rady
Datum: 22. srpna 2013 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel16004
 Kdekoliv na silnici s ručním závitníkem uděláš nový závity m8. Výroba šteftů m8/m6 už bude horší. Zkusil bych vysokopevnostní lepidlo na závity a předně bych závity pročistil závitníkem m6 III. a použil nové neožvejkané štefty.
Datum: 22. srpna 2013 12:33
 Hostinné,Trutnovsko.... .no na výfuku je to trochu něco jinýho.mám strach,že by to v tom karteru dlouhodobě nevydrželo.přecejenom stlačení,zážeh.aby se mi to za jízdy nevymlátilo,a nezačalo to nasávat falešnej vzduch
Datum: 22. srpna 2013 11:32
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Chemická kotva je dobrá do betonu , ale do hliníku si ji nedovedu představit.
Strojní vrtačku snad v okolí někdo bude mít, sežeň závitovou vložku, převrtej na větší závit, a potom můžeš použít původní štefty.
Ruční vrtačku nedoporučuju, protože neudržíš kolmost.
Jinak odkud jsi?
Třeba se ozve někdo s pomocí z okolí o kom ani nevíš, že existuje.
Datum: 22. srpna 2013 10:43
 rdžet by to mohlo já epoxidem zalepoval srženej závit na šteftu u vejfuku a drží to a to je to utažený jak něco tak to skus když to povolí tak to poznáš
Datum: 22. srpna 2013 10:42
 to mi řekni že ve městě nemá obchod s nářadím kde mají vytahováky
Datum: 22. srpna 2013 10:40
Jméno: Jurajenko
IP: uživatel8444
 víš,borec z paneláku má "omezený" možnosti :-/ .co říkáš na tu variantu s chemickou kotvou?.díky
Datum: 22. srpna 2013 10:07
 zavařit a vyvrtat nový díry určitě někoho seženeš kdo ti to udělá
Datum: 22. srpna 2013 9:57
|



|