slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel15510    
zdar draci!!! mam 20 motor po GO. najeto asi 200 Km. trapi me samozapaly. po kratkem zahrati i pri relativne nizkych otackach to porad zapaluje samo. svicku mam nejstudenejsi na svete :-) tesneni pod hlavou nemam. hlava je cista... svicka je spis cerna.(mazu 1:33) zkousel jsem stelovat bohatost smesi. trysku mam 70. kdyz dam 68, jede to uplne hrozne. kdyz se 70-kou prelepim jednu diru na air boxu, tak se to taky zhorsi. s jehlou jsem hybal navrch - dolu, nejlip to jede na treti zarez z vrchu. predstih mam 1,6 mm, kdyz s nim pohnu nahoru nebo dolu, tak je to taky vzdycky horsi. zacina me to pekne srat :-) mate nejake tipy? jeste me napada: kdyz jsem skladal motor s novou klikou, musel jsem dat pod valec vic tesneni (myslim ze tri) kvuli pistu, ktery se potkaval s hlavou. nemeril jsem kompresi. tak si rikam, jestli tu hlavu nemam moc dole a sou tam velke tlaky. co? diky za rady!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 14:58
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Hele podle mě, to máš pekelně bohatý, mrkni na ten karburátor jestli ti zavírá plovák a jestli je správně hladina, a zkus si jestli ti ty trysky dosedají do sedel, některé nové trysky jsou o fous kratší a ikdyž jí dotáhneš na fest dole nedosedá. Pokud nemáš válec nijak upravovaný, tak na druhý zářez z hora, trysku 68 a na filtrboxu volnou jen jednu tu malou spodní dirku a trubičku tak musí být svíčka krásně vypálená do cihly.
 
 
Datum: 14. srpna 2013 14:58
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel15510    
hodnotu svicky si nepamatuju, ale vecer zjistim a napisu.... (kdyz jsem ju kupoval, tak jsem pani v mototechne rikal -tu nejstudenejsi na svete :-) a opravdu ma ten izolator velice kratky.) je cerna - spis mokra. gufera jsou nove, volnobeh to drzi, v elektrice chyba nebude ptz kdyz to vytocim a vypnu chcipak, tak motor jede dal. zacne strilet do vyfuku, protoze samozapaly nejsou casovane, ze jo. chcipak funguje. kladivka i kondik jsem daval nove pri GO. tesneni je vsude samozrejme taky nove. s tim podkladanim valce jsem to myslel tak, ze kdyz pist naráží do hlavy, tak je komprese logicky velka a kdyz to podlozim papirovym tesnenim o tloustce nula-nic, tak se ta komprese o moc nezmensi a mohla by byt porad velka... ale kdyz standa rika, ze ani na extra nizkou hlavu to nedela samozapaly, tak to tim asi nebude. zkusim jeste znovu vycistit karbec. hladinu jsem nastavoval, ale jeste zkontroluju. ventil zavira. diky kluci za reakce. klidne jeste piste dalsi tipy :-) fechtlu zdar!!!
 
 
Datum: 14. srpna 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15969    
Fichtl nemá samozápaly ani na extra nízkou hlavu. Máš něco špatně v zapalování (kondik,kladívko,indučka,vn kabel,fajfka,svíčka atd...)...u j555/05 to dělá propálený vinutí statoru světelného a zapalovacího okruhu
 
 
Datum: 14. srpna 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Popis je sice dlouhý ale zásadní informace chybí. Tak prvně by bylo dobré vědět jakou tam máš svíčku?? Tím že podkládáš válec aby ti vršek pístu hrás s hranou válce kompresy nezvýšíš. Tak že chyba bude jinde. Buď ten předstih dobře nemáš a nebo jsou další možnosti. Jakou barvu má svíčka?? Jestli je šedá nebo dokonce bílá tak koukni na gufero pod zapalkem, na těsnění pod sacím potrubím a karburátorem. Jestli je černá ta bych se mrknul na karbec buď vysoká hladina, nebo ti nezavírá ventil a nebo ti podtéká tryska.
 
 
Datum: 14. srpna 2013 11:23
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 22:52:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu