 zdravím, chlapi tedka zajíždím válec po výbrusu.Jedná se o msutanga. V tomto počasí to není nic moc. Chci se zeptat je to normální když je to válec aji motor za chviličku "vřelý"?? Po kolika km by měly byt asi přestávky, abych ho nezařel?... a ještě se chci zeptat když tam tedka dávám víc oleja, aby mazal když je po výbrusu, tak když ho při jízdě moc nehoním tak to držím v nizkých otáčkách a tím pádem se olej nespálí a zasírá mě hlavu aji píst. Potom nechce správně chytat atd tak, vždycky musim sundat hlavu a po nějaké době ji vyčistit. Je to normální?.... napište rady, zkušenosti atd. budu rád. děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2013 21:29
Jméno: michal
IP: uživatel12170
Datum: 07. července 2013 21:29
 Jezdi volně, střídej kvalty a po dvou, třech nádržích to začni víc prohánět... jak to zajedeš, tak to bude jezdit. Jinak pak hlavně nepřecházej z z minerálu směrem k syntetice !!!
Datum: 06. července 2013 14:28
 Po výbrusu je větší tření, tím pádem je i větší teplota, takže je to normální, že se to víc hřeje. Oleje dávej 1:25, jehla ať je na 3 zářezu z vrchu, aby se motor více mazal a jezdi ve středních otáčkách, motor nepodtáčej a ani nevytáčej. Pauzy můžeš dávat např. po 15-20 km. Až se začne motor uvolňovat, tak mu můžeš pomalu začínat víc nakládat a po asi 500-600 km tomu můžeš dávat plnej kotel. Co se týká carbonu, tak ten se bude na hlavě a pístu dělat pořád, toho se nezbavíš, hlavně teď při zajíždění, ale až budeš v normálním provozu jezdit naplno, tak za použití dobrého oleje se bude karbon tvořit minimálně
Datum: 06. července 2013 13:48
 právě jsem se zalekl toho, že po 3km jízdy, se z válce doslouvá doutná  ¨tak jsem radši napsal... tak budu jezdit zlehka a budu mu dávat přestávky
Datum: 06. července 2013 13:37
 já mu liju MOGUL TSF
Datum: 06. července 2013 13:32
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 lej lepší olej stihl , oregon, castrol a problémy s karbonem ustoupí.Já jezdím stihl 160,-/l a spokojenost
Datum: 06. července 2013 13:30
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 jezdi volně ale jezdi furt hnat to do plnejch s přestávkama je blbost.... jinak motr když je vytavenej tak se pul minuty muže nechat vydíchat na volnoběh aby se namazal ... ..jinak hlava se čistí 1 za rok je to dvoutakt to bude černý furt... on se karbon vymete jízdou a při zazimování se oškrabe.... jinak mazej 1 .25 skousne to i 1.30 provozní a bude to ok..
Datum: 06. července 2013 13:28
|



|