Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 zdur draci, je velky rozdil kdyz delam GO motoru a dam 1-krouzkovy pist misto 3-krouzkoveho pistu do motoru s vybrusem 40,00 mm3?????? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2013 13:09
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 ok, uz jsem ti napsal
Datum: 05. července 2013 13:09
 Ozvi se mi na mail,mužeme se domluvit na nějakym rozumnym kompromisu výkon/cena. Udělám i polský válec,ale podmínkou je odlitek válce se souměrnýma přefukama,ty brutální paskvily nedělám.
Datum: 05. července 2013 11:22
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 No ale kdo mi udela valec na prani?? u stejskyho je o neco drazsi nedela nekdo neco levnejsiho??
Datum: 05. července 2013 11:17
 No jen aby ses neukvapil!!! Ono totiž jestli je to 38:25 nebo 40:00 není výkonově tolik znát! Ono se řekne, že objem nenahradíš, ale věř mi, že bez jakýkoliv úpravy to pojede uplně stejně. Nech si poradit! Řádově počítám, že tě výbrus vyjde tak na 600 i s pístní sadou. Bez úpravy hlavy. Kdybys přihodil 400,- tak máš válec ,,na přání,, kterej jede oněco slaběji než Stejskyho úpravy... takže docela trhač asfaltu. Viz Standa Hrbek
Datum: 05. července 2013 11:06
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 zadnej polsky valec normalni origo necham udelat vybrus 40,00mm
Datum: 05. července 2013 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel15776
 40mm vrtání...tzn. Polskej válec? Zahodit ! Udělat na seriovce výbrus a dát dvoukroužkovej píst a budeš jezdit jak king!
Datum: 04. července 2013 21:05
 Tak samozřejmě snížíš hlavu a zvýšíš tím kompresi ---> zvýšíš otáčky motoru, ale to jde jen do určité meze... musíš vědět jak ten tvůj válec bude ježděnej, abys provedl (nechal provést) konkrétní úpravy (převážně kanálů).
Datum: 04. července 2013 18:28
Jméno: Pepa
IP: uživatel12772
 A jak si predstavujes: co ti dovoli potencial jednokrouzku vyuziti??? Jake upravy napr.?
Datum: 04. července 2013 17:30
 I tak bych na to nevsázel... tříkroužek to je extrém, přežitek z dob dávno minulých, nemá cenu pokoušet motor tím, že ti jezdí třetí kroužek přes sací kanál... když už investovat do jednokroužku, tak s upraveným motorem... nemusí to být superspeciál, ale alespoň něco, co ti dovolí potenciál jednokoužku využít... Já ho taky měl na sériovce, výbrus 39:00 a změna byla taková, že mi motor brzy vadl a neměl kompresi.
Datum: 04. července 2013 16:43
 jestli nemáš aspoň sníženou hlavu tak to nemá cenu ..
Datum: 04. července 2013 16:39
 Na neupraveném motoru se změna neprojeví! Ba naopak se ti bude unavovat... dej dvoukroužek
Datum: 04. července 2013 16:27
 Jednokroužek ti jde lépe z otáček a do otáček než 3kroužkáč.
Datum: 04. července 2013 13:49
|



|