 čau mám motor po vybrusu a chtel bych ho zajet tim stylem že bych ho nechal na ramu nasazenej a nechal bych ho na volnobech nebo jen na jedničku klapat třeba celej den ( určite nak s vetrakem nebo neco kvuly chlazeni ) co vy na to .??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2013 12:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 k dotazu nevýmýšlej vymyšlený 2 nadrže mazej dle výrobce motru a nehon to ..sam pocítíš že motor se bude otevírat.... ze začatku to bude chodit blbě ..toho se nelekej...mě se efektivnější zdal nápat motor honit vrtačkou ..ale sem línec člověk..
výbrusy se dnes dělají snad eštyě volnější než z výroby .... ale zaplat panbuch u vzducháče vule do 0,2mm mezi pístem a válcem je ok.... oni sázej na to že je vše rovný a těsní to....
0,05 mm je přepis pro novej vodní motor s bimetalickými písty....NE na vzducháč kterej tahá olej společně s palivem..ale je pravda že ykdyž píst vuli ve válci patrnou nemá jezdí to ..ale je celej krasně oleštěnej....
jinak těsným výbrusem moc výkonu nenaženeš..
za vše hovří historie modely 638 a 632...
632 měla motor z 634 tj 20 let starej osvědčenej protože 8 motory byli tak perfekně postavené že se zadírali....
Datum: 02. července 2013 12:20
 Sadro a co je na tom přesnějšího? Kruhovitost, válcovitost? Nebo snad drsnost povrchu? Kterou ale při honování válců dodržet musíš, bez toho by to moc nejelo...Mě je jasný že dneska jsou možnosti obrábění někde trochu jinde, ale to především v oblasti CNC mašin. Na konvenčních obráběcích strojích jako je klasická vyvrtávačka a honovačka se toho zase tolik nezměnilo...Taky bys mi mohl vysvětlit ty stovky zadřenejch motorů hned po výbrusu. Když by se to nemuselo zabíhat tak jak píšeš, tak by se ty motory přece zadřít nemohly ne?
Datum: 02. července 2013 9:22
Datum: 02. července 2013 6:55
 jak bylo řečeno brousí se s větší přesností
Datum: 01. července 2013 22:56
 pravda je že dneska už někde brousí standartně na 0,05mm vůle a to se potom moc zajíždět nemusí, ale já to stejně zajíždím
Datum: 01. července 2013 22:39
 Hm, tak to mi řekneš v čem je jiná technologie obrábění válců na fichtla dnes a před 40 rokama, viď?  Rád si poslechnu na čem se to brousí dneska...
Datum: 01. července 2013 21:50
 dneska je úroveň obrábění na daloko větší úrovni než bylo při výrobě pionýra, a navíc ani já ani kamarádi sme nikdy nijak zvláštně nezajížděli a všechny stroje šlapou perfektně
Datum: 01. července 2013 21:46
 Sádro a pak tu budeme řešit co se zadřenym motorem viď? Oni ty chlapí z vývoje ve fabrice nám snad posledních 100let s tim zajížděnim lhali
Datum: 01. července 2013 20:38
 ser na nějaký zajíždění, maž 1:25 a normálně jezdi, nemá smysl to zas tak moc hrotit
Datum: 01. července 2013 20:35
 jj děkuji
Datum: 01. července 2013 19:33
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 1:25 jako u všeho jiného
Datum: 01. července 2013 19:33
 jj dekuju jen me to tak napdalo abych nemusel tak dlouho zajizdet jen jak dlouho se tak zajizdi a v jakym pomeru mažeme .?
Datum: 01. července 2013 19:31
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 myslím že to nejní nejlepší nápad problém bude v tom že tam půjde pořád stejné množství směsi a nebude se to proplachovat (chladit píst směsí) taky to bude zřejmě karbonovatv hlavě. možná že se pletu dyš tak mě někdo opravte.
Datum: 01. července 2013 19:29
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 to asi ne , Protože ten motor nebude v zátěži a neměl by pak výkon
Datum: 01. července 2013 19:28
|



|