Jméno: michal
IP: uživatel14949
 cau draci mam dotaz mam mustanga a byl sem v porici na fichtlkapu v treninku zachrastilo v motoru a chcip chvilku sem pockal a jelo to dal tak sem nastoupil do zavodu a hodinu sem odjel sice to moc netahlo ae jelo kdyz sem prijel domu tak sem ho nastartoval a pridal sem tak to prsklo jako by bylo prostreleny tesneni pod hlavou tak sem to shodil a tesneni je v pohode a valec pridrenej u vejfuku presne jak sem cekal, da se nejak zabranit pridirani u vejfuku a hlavne me zajima co bylo to prskani
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2013 9:07
Jméno: standa
IP: uživatel15611
 Když je vše v pořádku ( viz. moje první reakce ), tak není žádný problém a není potřeba vybrušovat křížky. To se dělalo na pístech přetočenejch z kuželu do válce někdy v 60.letech na pařezech (dobovej tuning)...
Datum: 02. června 2013 9:07
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 krouzek prasklej neni ale jak rikate bylo to pridreny a prskalo to. nekde sem se docet ze se na pistu u vejfuku pod krouzkama vypilovaval krizek aby se tam udrzel olej myslite ze to pomuze?
Datum: 01. června 2013 21:36
 Když je to zadřený, tak to většinou prská do výfuku, přesně jak říkáš, a nechytne to ...
Datum: 01. června 2013 20:17
 To jse mě stalo na 21 on praskl kroužek a drhnul o válec a když jsem to rozdělal tak jsem našel jenom jeden kroužek rozlumenej a ten druhej jsem našel totalně na kousky ve vejfuku taky to mohlo být tím žes to drtil na 1 furt do vysokejch otáček
Datum: 01. června 2013 20:17
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 prskani vypadalo jakopby ve valci do vejfuku podle me je tam mezera a leze to pod pist a tam to boucha trysky tam sou origo a zadna uprava na stroji neni olej davam 1:40 bel ray plna syntika pro zavodni 2t v tom problem nebude bych rek vejfuk sem vypaloval nedavno a valec uz ma neco najezdeno
Datum: 01. června 2013 16:05
Jméno: standa
IP: uživatel15600
 Prskání z karbecu ven? A nebo z vejfuku? To mohlo bejt klidně tim pístem...jak to vychladlo tak je tam teď "mezera" kterou leze stlačená směs pod píst... A nebo lehlo zapalování... Zadřel jsi protože tomu bylo horko. Buď těsnej výbrus nebo nekvalitní píst,malá tryska,těsnej/ucpanej vejfuk,blbý sání (tjunink krutopřísně přímej filtr) a nebo moc tvrdá hlava a nebo špatnej olej... To musíš vědět ty... Bez indicií nelze říct víc...
Datum: 01. června 2013 13:01
|



|