Jméno: honza
IP: uživatel15511
 ZMĚNA ČASOVÁNÍ ...ahoj koupil jsem tady na fichtlkramku sadu, kliku s CKR ojnicí po instalaci do motoru ktery je pravidelne v chodu bez potíží mi zacal narážet píst do hlavy válce spravylo to až těsnění pod válec o slouštce 0,9mm je to možné??,změní se me časování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 12:18
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Ahoj, měl jsem podobnej problém válec od stejskyho cu a taky vylejzal píst tak jsem ho tak za 5mm od hrany normálně na soustruhu stáhnul o ten kousek aby nevyjížděl a bylo po problému
Datum: 22. května 2013 12:18
Jméno: honza
IP: uživatel15511
 skusim upravit tu hlavu dik za radu
Datum: 22. května 2013 11:42
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Silnější nebo víc těsnění pod válec aby byla hrana vložky s hranou pístu. Stejsky to na tom pápíře co dává k válci píše. Jenže to je tolik písmen, že se to většina ani nepokouší přečíst. Vložka se zamačkává, zkurvený dosedací plochy na válci i vložce se zabrušují, takže se půl milimetru ztratí hned.
Datum: 22. května 2013 0:11
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 máš moc velkej radius na pístu ...díky vrtaní ti to naběhlo...
bud namontuj 2 3 tesnění pod hlavu... co se prodava...
anebo frezou kulovou uprav spalovák tak aby ti do otisku v modelíně byla tlouška aspon 07mm...v nejtenším místě
Datum: 21. května 2013 21:20
Jméno: standa
IP: uživatel15554
 Tady nejde vůbec o to dělat z někoho něco. Abych byl schopnej ti říct co s tim,tak musim vědět o co de....promiň ale z popisu v úvodním přízpěvku jsem se nedozvěděl nic a vypadalo to jak když já nic já muzikant a klika je špatná....a to se mi nezdálo.... Ale i tak... hlavu máš k Silniční RS a nebo seriovou? Pokud seriovou,tak je to špatně. Nejen z hlediska průměru.
Datum: 21. května 2013 20:03
Jméno: Honza
IP: uživatel15536
 Ja sem doufal ze me poradíte co stím a ne ze tady budete ze me delat koko...a vymyslet co se stalo scim stalo! tak vase rada zní???? dik za odpovet
Datum: 21. května 2013 19:46
Jméno: Honza
IP: uživatel15536
 Valec je od stejskyho silniční RS vrtání mám ten pocit ze je 39,75 kliku jsem měnim protoze jsem prostě chcel  asi mas teda pravdu
Datum: 21. května 2013 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel15554
 Asi takle... origo hlava má jistou antidetonační štěrbinu a průměr hlavy je 38,5 - 39mm (dřív se víc jak 3.výbrus nedělal) a dokud máš píst do průměru 39mm tak i když máš krátkej válec,tak píst přejede přes horní hranu válce a tech 0,5-0,7mm zaleze do hlavy,protože je tam ta antidetonační štěrbina a nic se neděje.....jenže,jakmile se dostaneš jen jeden výbrus přes 39mm a nebo máš hlavu jen 38,5mm a 3 výbrus a prostě ten píst je větší jak díra do který se má vejít a prostě narazí na rantl....řeší se to úpravou hlavy a nebo se prostě válec vypodloží.... Mimojiné jsem psal před několika dny zrovna tobě na tenhle dotaz a psal jsem tam o rozdílech v délce válců a že jsou ty rozdíly náhodné.... Můj osobní názor je,že se ti vysypala stará kliky,jehly zadřely válec. Kliku si koupil novou,válec si dal na výbrus,protože tam byly rejhy až do prdele,tak to brusič projel na 39,5mm možná až ke 40mm a proto ti teď klepal píst....a protože byl možná zrovna válec kratší o 3-4 desetiny,tak si vypodkládal 9 desetin (protože předtim se píst vešel do hlavy a o kratšim válci jsi nevěděl)....to můj názor.....napiš jestli se pletu....díky....
Datum: 21. května 2013 19:17
 přesně jak píše standa.. každá potíž má svůj důvod, je to většinou na straně opraváře, nikoli výrobce
Datum: 21. května 2013 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel15554
 Nedělejte z toho kovbojku. Pepa má pravdu,u fichtla půl milimetru sem,půl milimetru tam.... když to neni o o hodně,tak se nemění nic.... jen ta klika má asi větší zdvih,protože ojnice jsou na 100% v pořádku...no....a nebo máš odjakživa kratší válec a zjistil jsi to až teď...i to se stává... a nebo máš výbrus nad 39mm a proto ti klepe píst do hlavy.....když jsi měnil kliku,tak to určitě nebylo jen z důvodu,že ses jednoho dne blbě vyspal a řek sis vyměnim kliku za novou.....nějakej důvod tam by....vylítaly ti jehličky ze starý? Proto nová? Dělal jsi i výbrus? Kolikátej tam je?
Datum: 21. května 2013 18:39
Jméno: pepa
IP: uživatel15342
 ano jistěže změní...ale na seriovce která má 4 koně je rozdíl 2 sněděných knedlíku...známej má 350 a na ní naopek písty nedobíhaj do konce cca 2 3 mm a jezdí to normálně na 351 sem měl píst co byl zas o 3mm delší a dolní uvrati zabranoval teoreticky výfuku,,,, myslím že tech tvých 09 mm je v celku jawvská tolerance jako přesná... dej 2 3 těsnění pod hlavu a jezdi...
Datum: 21. května 2013 8:54
|



|