 Ahojte moja jawa 20 ma slaby tah na jesen este jak tak isla ale teraz uz aj ked sa rozbieham na rovine na 1 musim sa pohanat nohami, ani 3 hore dedinou nejde, proste nejako stratila vykon a neviem cim to je.Mal som dole valec pozrel som vsetko kruzky,piest,vycistil karburator,palivovy ventil a stale nic.Proste sel som sa odviezt a stale to iste neviem ci to ma s tym nieco spolocne sel som dole dedinou na trojku pomaly sa rozbiehal a ked som sa rozbehol dal som neutral a pustil plyn ale stale tam bol ako kebyze ten plny plyn a asi az po 1-2sekunde to islo zhasnut neviem ci to je nieco s plyn.lankom alebo s cim ze to tak sekne niekedy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2013 14:10
 Gufero vymenene a stale to iste,,,ale kebyze to robi ze priteka malo zmesi tak by zdechynal fichtl ne?
Datum: 17. května 2013 14:10
Jméno: pepa
IP: uživatel15526
 dyž sundáš to plastove saní tak to dělá co? necháš ho sát rovnou z karburace..??
jinak to že je kout profouknutý je takový na chuj protože se za 200 metru zas ucpe ...
ja tu radím že za 30 sekund musí natect tří čvrtě nadobky male od M2 t pokut nenateče či znatelně mín nedotýka benzín na to aby to podalo výkon ..sice jde natočit ale jinak končíš....
to by mělo být příznakem chude směsy...
pokut by byla směs bohatá mohlo by pomoct sundat vzducháč....
eště před nastavením a laborováním bych radil vyměni gufero pod zapalkem...
normalně si udělej na kartru a zapalku risku at to nemusíš štelovat odpoj kable a zapalko sundej...
Datum: 17. května 2013 6:54
 Ten vyfuk som skusal skusil som to aj bez vyfuku,aj som dal uplne druhy s kamaratovho fichtla a stale to iste uz som v koncoch prosim pomozte niekto.
Datum: 16. května 2013 21:26
 Takže komprese je v pořádku, s tím předstihem ti nepovím jestli by pionýr zdechal nebo ne, protože já jsem s předstihem nikdy problémy neměl... Zkus ještě mrknout na ten výfuk a tak mě napadlo (možná blbost), že když se při rozjezdu musíš odrážet nohama, tak neklouže ti spojka?
Datum: 16. května 2013 18:41
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 Zkontroluj vyfuk
Datum: 16. května 2013 15:40
 Komprese je paradna urobil som co si napisal a moto stoji na zadnom kole uplne v osi, dokonca ked ju na jednotke roztlacam a pustim spojku tak ma kompresiu jak svina proste to je citit aj pri roztlacany.Predstih viem nastavit ale kebyze to robi predstih tak by motorka zdechynala ne?A on ide zvukom pekne.
Datum: 16. května 2013 14:59
 Je to zajmavý, ale někde chyba určitě bude, jinak by ten pionýr jel. Ten předstih zkontroluj (pokud víš jak na to), jinak bych ale řekl, že je malá komprese. Co jsem kdysi dostal radu od jednoho staršího pána (opravoval Jawy), tak u pionýra se dá lehce zjistit správná komprese tak, že se při vypnutém motoru zařadí jednička a pak se pionýr postaví na zadní kolo. Pokud to motor neudrží a začne se motor protáčet, tak je malá komprese, tzn. někde to fouká nebo je motor zralej na výbrus
Datum: 16. května 2013 12:05
 To som skusal fales vzduch nesaje, ale ja vubec tomu proste nechapem zvuk vsetko pekne ale ten vykon ako klesol z nicoho nic to som hotovy.
Datum: 15. května 2013 21:13
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 co vzduchovej filtr ? a vejfuk ? není třeba povolenej nebo zacpanej ? zkus to nastartovat sundat vzduchuvej filtr a ucpat sání rukou aby nešel do motoru vzduch pokud to zdechne tak je to dobře ale pokud to pojede furt tak to saje faleš možná pod zapalkem
Datum: 15. května 2013 21:09
 Ano to vsetko som urobil a v kruzkoch je spravna medzera.Benzin doteka dobre som prefukoval kohutik.A mna tiez napadlo ze to moze robit predstih,ale kebyze to robi predstih tak by to aj zdechynalo nie?Ale on ide docela pekne.Uz fakt netusim co to moze robit prosim poradte uz sa chcem vozit.
Datum: 15. května 2013 20:51
 Když jsi měl sundaný válec, dal jsi potom nové těsnění? Nefouká ti to kolem hlavy? Jinak co jsi na tom pístu a kroužkách viděl? Jak velká je mezera na kroužku když ho dáš do válce? Předstih a odtrh je správnej? Benzín teče v pořádku a karbec je taky seřízenej?
Datum: 15. května 2013 20:19
 předstih si skoušel?
Datum: 14. května 2013 21:32
|



|