 čau draci, nedávno jsem se setkal s názorem, že když třeba jedu s fichtlem na rovince a nebo z kopce a mám jen lehce přidaný plyn, tak to motoru nijak zvlašt nepřispívá.že klika dotává naprdel Mám tím na mysli, když mám přidáno o torchu víc, než je volnoběh a motor má takový ty občasný detonace, tedy když nemá pravidelný chod při větším plynu. Prý je lepší jet s více plynem.. Co si o tom myslíte? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 19:49
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Řešíte kraviny s tim bržděním motorem. Když nebude 50 stupňů a nebudete sjíždět Grossglockner tak to ničemu nevadí. A mačkat spojku a protáčet motor je největší píčovina, akorát kurvíš spojku. Vyřadit na neutrál je nejlepší, ale ne v noci kdy ti přestane svítit světlo  A na to vypínání zapalování při zařazenym kvalktu pozor, nahromadí se ve vejfuku benzin, pak zapneš zapalování a může to blafnout a je to nepříjemná rána.
Datum: 19. března 2013 19:49
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 z dlouhých kopců nebo dlouho mírný je nejlepší motor vypnout nebo alespon vyřadit a neni co řešit
Datum: 19. března 2013 17:38
Jméno: mustang23
IP: uživatel14518
 myslim ze resis kraviny , kdyz je motor zdravej tak neakej kilometrovej skopec ho nemuze poskodit , olejovy film vydrzi
Datum: 19. března 2013 15:44
 taky jsem o tom slyšel. řeším to tak, že když je dlouhej kopec, tak občas vymáčknu spojku a trochu přidám plyn ať se promaže.
Datum: 19. března 2013 15:21
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 tady tím asi myslíš, nebo je myšleno to že se motor míň maže, protože pokud jedeš z kopce s zavřenym plynem(šoupátko dole) jde do motoru jen množství směsi (Benzín + olej + vzduch) na volnoběh, přitom motor má ve skutečnosti otáček podstatně víc, -ale myslim si že pokud je to jen krátkodobě, nebo jen občasnemělo by se nic stát, (ale zase musim řict, že když někdy rozebírám motor, který nedavno běžel tak v klikovym prostoru je docela dost vysráženýho oleje, ale tím nechci říct že to nějak neškodíbrzdit motorem) dál záleží na stavu motoru a to v jakym poměru mícháš benzín + olej, proto třeba auta Trabant nebo Wartbug s 2T motory měly volnoběžku aby z kopce nepřetáčely motor, tak asi takhle,
Datum: 19. března 2013 11:45
|



|