|
|
|
| |
Posl.aktualizace: 27. února 2013 21:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 už to nechej být nic se nestane kdyžtak jen nechavej mašinu ohřát a nehon jí .... ono si to sedne ti rozdíli a vychytávky s konickejma kroužkam jen ulehčujjí zaběh...pokud bys je dal ko dolu prd se stane těsnit to bude jen maš ostří po směru tlaku a to je take pytome toteš jsou nesražene hrany na valci akorát ti mužou pod zatěží zachrastět.....čoš je divný u motoru po go když ti chrastí kroužky.....vule si vymezil znatelně orovnáním válce kroužky vilítat taky nemužou nejni duvot to rozdělávat.... jen příště..už budeš chytřejší...
Datum: 27. února 2013 21:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Prave že oni sú KO a ešte ich musím spravne poobrácať :/ sakra nemal som to srať už mi ich dali nasadené na pieste ked som kupoval vybrus na valec asi vedeli prečo to tak je ale škada že mne nedal info že s krúžkami nemám nič robiť akurat mi povedal že mám vzmiť valec od stružlín
Datum: 27. února 2013 20:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 nevadí to ničemu oni by si po měsíci ježdění sedly máš vubec ti konicke značene KO anebo 4hranene neznačene ??ja sražím jenhrany kanalu pilníčkem...všechno si to bude na sebe zvykat po pur roce to bude zvyklí
Datum: 27. února 2013 20:02
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 bude to teraz veľmi vadiť alebo kúpiť nové krúžky
Datum: 27. února 2013 19:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 No super už som ich zrazil a až teraz čítam od teba odkaz odpoveď pepa
Datum: 27. února 2013 19:50
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 jen bacha jsou take konicke kroužky jsou označeny ko tím napisem se montují nahoru a nemají čvercový pruřez a lichoběžníkový do ostří u nich je sražení hran kontraproduktivní....jsou schvalně do ostří aby se líp sedali do válce jinak krany kanalu po výbrusu sraž...
Datum: 27. února 2013 16:11
 Jo, prostě ty vnější hrany lehounce srazíš třeba brouskem na kosu...hrany kanálů srazíš stejným způsobem...
Datum: 27. února 2013 12:26
 a či treba aj jemne zraziť hrany na kanáloch a na konci časti valca čo sa zasúva do bloku robím to na motore 175/477
Datum: 27. února 2013 9:42
|



|