Jméno: Maasda
IP: uživatel716
 Zdarec mam dotaz o kolik mm mam snizit hlavu abych se dostal na kompresi 12-13 Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2008 13:19
čau ja sem snižoval o 0,3mm a uplně to stačí ale strašně se tim opotřebovává klika jednu sem takhle odepsal
Datum: 24. února 2008 13:19
čau ja sem snižoval o 0,3mm a uplně to stačí ale strašně se tim opotřebovává klika jednu sem takhle odepsal
Datum: 24. února 2008 13:19
Hele sory hoši,to mělo bejt k tomu příspěvku nad timhle
Datum: 23. února 2008 12:33
Já mam jednoho kterej je spolehlivej,80km/h a je po GO laku.Takže si nemůžu stěžovat
Datum: 23. února 2008 12:25
Jméno: Maasda
IP: uživatel716
Jasny chapu ale spocitat si to umim vejfukovej kanal je uz precasovanej a i par dalsich uprav nejenom na valci jenom hlavu sem este nezkousel snizovat a sem linej pocitat tak sem se chtel zeptat jestli nekdo nahodou nevi o kolik snizit abych dosah komprese 12
Datum: 23. února 2008 11:10
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Kompresní poměr 13:1 při původním časování výfukového kanálu je vysoký, bez jiných úprav válce zapříčiní pouze citelné snížení životnosti klikového hřídele a ojnice bez očekávaného zvýšení výkonu, o zachování antidetonační štěrbiny a tvaru spalovacího prostoru nemluvím, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 22. února 2008 19:47
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
to bych nedelal jesli nechces aby se zti rozsypala klika ale jelsi chce tak to spositas objem pri dolni uvrati +objem pri horni uvrati deleno objem horni uvrati
Datum: 22. února 2008 19:40
Jméno: mira
IP: uživatel2223
pro js maasda se jen ptá třeba je ještě moc mladý na výpočty,určitě jsi taky vše neuměl najednou!!
Datum: 22. února 2008 19:16
Jméno: Js
IP: uživatel340
Myslim, že člověk, kterej si to neumí ani spočítat, by se neměl do takovejhle úprav pouštět.
Datum: 22. února 2008 18:47
|



|