 Čus draci tak fůrt zajíždím svoji Čz 175/487.Už mám najeto skoro 1000 km a už to valí dobře někdy jí dám ale pořádně zabrat.Po kolika km jste to měli zajetý Vy??? co jste zajížděli výbrus u svoji Čz???Ale fůrt na tu 4 to není ono podle mě nevím tyjo do kopce (nejakýho prudšího se stoupáním 10% a víc)se jí moc nechce a když už tak jí musím točit a jet třeba 80 a výš.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 13:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15137
 myslím že z tý motorky už víc nedostaneš už sem to tu psal ale 80 na 175 je až dost... a v kopci ten motor bučí je stavěnej na 80 ktera byla cestovní rychlost a ti jí rveš pomalu 100 kratce po go todle ta motorka prostě neumí daleko větší potencial davá 350 jako dvouválec který má skoro všude spíš převys výkonu 175 jen přetočíš a nejde ten výkon prostě nemá
Datum: 19. února 2013 13:50
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 nu hele ja dal na 180/480 podle tachometru 80km/h na dvojku. max. tech tachometrovejch 120. na ctyrku jsem vetsi kopce musel tocit, jak ji tak lochtas na pul plynu tak uvada. je to proste tocivy... Jinac po 1000km uz jsem ji vytacel obcas i do plnejch. uplne povolila tak ve 2500km. a v peti uz zas zacala ztracet vykon  tak jsem to prodal a koupil 250/590 a nemusim to tolik tocit, ale zetka byla zivejsi bych rek...
Datum: 17. února 2013 14:18
 Mno taky mě napadlo koupit 15 zub a dát ho tam to je to samý jak u fekála ze 13 dát 12 zub a jak je to znát.Jinak tět na dvojku dám 75km/h.A max tak 110-120km/h.
Datum: 17. února 2013 11:49
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ahoj, nu ja myslim, ze to neni tak hrozny. tohle jsou točivý motory... to neni jawa 250, kde jedes ctyrku 40-110  . hlavně to nedus, prostě jezdi normalně co ten motor potřebuje. akorat to nesmis pretacet a do dlohyho kopce ji nevalit co da,ale drobet motoru ulevit dat nizsi kvalt aby tah a jet treba na pul-trictvrte plynu.
Datum: 16. února 2013 23:07
Jméno: cezeta22
IP: uživatel11232
 Jestli chceš všechny kopce jezdit na 4 jak s 250panelkou, tak sis vybral špatnou motorku, protože číza je o "radostném vytáčení kvaltů  , takže rada zní o jeden zub menší sekundár - dej 15z. maximum bude stejný protože motor dostane svižnost a pořádně se dotočí na max a navíc budeš moci jezdit do prakticky všech krpálů za 4 a dostaneš co chceš ...
Datum: 16. února 2013 23:02
Jméno: ondra
IP: uživatel14871
 já jsem dělal výbrus a kompletní generálku motoru a celé si to sedlo až po 3000 pak byl cejtit velkej rozdíl
Datum: 16. února 2013 21:39
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 1000 by mělo v pohodě stačit, trochu laboruj sytost směsi a předstih
Datum: 16. února 2013 20:07
|



|