|
|
|
| |
Jméno: Pavel
IP: uživatel11563
 Když chci snížit hlavu na JAWA 250 kyv. co všechno mám snížit jen ten rantl na hlavě nebo na válci a o kolik. rndík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2013 11:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15058
 bud ale válec bych nesnižoval nechal bych to za 300 sject na freze či cnc protože potřebujes sínžit plochu kam dosedá válec u soutěžních uprav se doporučovalo až 3mm jedna vychytávka je použít víc těsnění pod hlavu jedno ma 0,5mm cca a tím kompresy doladit 1 těsnění stojí 20 .. doma si hlavu snížíš jen obtížně je duležite poctivě srazit hrany a spravně namontovat těsnění ve velkých kompresích je motor nachýlný na samozápal kor 250... jen se optám jak je na tom klika? pokut je starší tak ti to vydrží tak sezonu...a rosype se spodní ložisko .... osobně neš takhle tunit bych za 1000 sehnal motor z panelky ta je živější když je v rozumnom stavu.... a konec koncu nej řešení je nacpat tam 350 byt tech motoru moc nejni....
Datum: 10. února 2013 11:21
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Ani rantl na hlavě ani rantl na válcu. Nevyméšlé chujoviny,ze snižováním hlavy protože stejně nic nepoznáš. Rači dej novy těsnění pod válec,a zkus zabrousit hlavu na válec lapovací pastou. Nech to origo a budeš spokojenej. Dobře seřiď karb a zápalko a poletíš aji bez těch vašich rádoby tuningůůůů. Ať se daří.
Datum: 10. února 2013 11:01
|



|