|
|
|
| |
Jméno: adam
IP: uživatel15090
Posl.aktualizace: 10. února 2013 19:31
 nn tjmeno ti sem nenapíšu ale jiroví nejsem.....
Datum: 10. února 2013 19:31
Jméno: adam
IP: uživatel15105
 Jak se menujes celim jmenem jejsi nahodou jiroví
Datum: 10. února 2013 17:15
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 ps si psal že to má výbrus dobrej tak proč měníš píst? pokut to jede raděj bych sedo toho něstval .. zkrátil bych převody do síly udělal brzdy a dlabal na to opravy polomotru chtěj určitej fortel a zázemí a i s ním se to občas nepovede.... vím že na to možná nemáš ani věk protože todle je látka technologie 2 ročníku učnáku ale zrovna tak vybavení ktere je na to potřeba už jenom ta blbá trouba ....protože když to tam nabušíš kladivem už se ti točí čep v pístu a novej píst je ti na nic mužeš dát starej nedej bože abys ohnul ojnici.... její repas stojí jak celej fík...
Datum: 09. února 2013 15:09
Jméno: pepa
IP: uživatel15095
 nejlíp když ten píst ohřeješ např v troubě anebo na vařiči přes kterej dáš plech ..na vařiči je blbý že když ten plech tam nedáš skroutí se ti píst... anebo horkovzduška .... pracuješ pochopitelně aspon v pracovních rukavicích anebo svařečskejch ... ti asi nemáš vytlačovák písního čepu že? protože on nejčastěji čep zajede tak do 3 čvrtin a pak je dobre ho tim vytlačovákem dostrčit... ..
nezapomen šipka na pístu k výfuku .. a pokut máš jehli at tam máš celou sestavu co tam patří..
ta díra v pístu je schválně menší neš čep protože jinak se ti čep netocí v ložisku ale v v pístu který je z hliníku a nejni to moc dobre takto je čep napevno aretován a otáčí se jen v ložisku...
Datum: 09. února 2013 14:55
|



|