|
|
|
| |
 Proc se stacijou a odlechcu ji klikove hridele na pionyru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel14764
 Dle mě patří odlehčená klika na závodního silničního speciála s 8-10HP s maximem ve špičce...pro tyhle všechnymožný fichtlcupový prskolety je zbytečný a skoro škodlivý dávat malou kliku...ty přece potřebuješ aby se ti to dole sbíralo a mělo to sílu odspoda a ne aby to rychle přecházelo z 7000ot/min do 11000ot/min a motor byl okolo 10000ot/min "klidnější" s tím že motor třeba do 6000ot/min vůbec netahne a strácí sílu v kopcích... Za mě do fakt výkonýho terénního speciálu dát kliku 93-90mm...a zdůrazňuju to slovo SPECIÁL... Do Klasika bych to nedával
Datum: 23. listopadu 2012 16:10
 Chci to na upraveneho myslis ze pujde rychleji do otacek potrebuju poradnej vyjezd ze zatacky
Datum: 22. listopadu 2012 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 Jsou pro to dva důvody. Menší váha setrváků a menší objem klikové skříně. Na seriovku to nemá význam,spíše je to škodlivé,ten motor je rychlejší traktor a nepotřebuje lehkou kliku...ztratil by tah v nízkých otáčkách....
Datum: 22. listopadu 2012 19:54
|



|