Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci napadlo mě že bych si složil náhradní motor ale s co nejvyšším výkonem a životností tak sem si říkal dát 60ccm válec sportovní sání+přetryskovat tryska 72 ,laděný výfuk .. co byste těmto úpravám řekli a napište vaše názory díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 22:05
 Dá se udělat leccos. Rozumný kompromis mezi výkonem a životností také. Když se 60ccm udělá rozumně,tak muže fakt lítat a životnost motoru se změní minimálně. Ozvi se mi na mail,už jsem těchto válců/sad dělal dva tucty,třeba se na něčem domluvíme. Dík S.
Datum: 04. listopadu 2012 22:05
 tom25: proč zrovna polosyntetiku? .... moje číza najezdila na M2T 50tis km a ještě neni ani výbrus dělaný... dekarbonovat ještě nebylo potřeba.. otevřel sem výfuk a byl čistý
Datum: 04. listopadu 2012 13:41
 Když dáš na fekála 60 ccm nebo co to chceš tak tomu moc nezvýšíš živontost.Nejlepší je podle mě udělat Go motoru,udělat výbrus a zrepasovat kliku s ojnicí CKR a mazat polosyntetickým olejem,a další věci to je jasný ložiska gufera spojka.A ten motor by ty třeba najezdil 30 000 i víc
Datum: 04. listopadu 2012 10:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 60ccm určitě myslíš ty sady z Aukra apod. je to polák, objem 55ccm, NEBRAT. Sportovní filtr k ničemu, NEBRAT. Laděný výfuk, dost pochybuju, že to dokážeš odladit, aby ses dostal aspoň na výkon originálního výfuku, 72 tryska, jak víš, že zrovna ta bude ta pravá?
Datum: 03. listopadu 2012 19:18
 v tom případě bych zvětšoval jen objem
Datum: 03. listopadu 2012 16:23
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 obojí vím ,že to jde špatně dohromady ale alespon polovicni zivotnost jako u serie aspon aby to zvladlo najezdit 10 000km
Datum: 03. listopadu 2012 15:52
 S největšim výkonem nebo s nejvyšší životností?
Datum: 03. listopadu 2012 14:07
|



|