slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Malicek      IP: uživatel14607    
Zdravím .... měl bych měnší dotaz .... měnil jsem na Jawe 21 píst a válec za nový 40mm ... a chytá mi na našlapnutí za tepla trošek plinu ... ale když se rozjedu tak je takovej línej a nejede ... ujel jsem asi cca 100 m na to vybrusu .... samozdřejmě ... svýšil jsem olej v benzínu 1:20 ... a na jehle jsem to dal na 3 od zhora na vetší bohatost směsi .... Tak se chi jenom zeptat jesli je to normální a musí se to zajet a ponějakém čase se to rozjede ... nebo je ěco špatně .. se zajížděním nemám zkušenosti ..rnrnDěkuji za Odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 8:58
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel14653    
Itane skus to zajet a uvidis ja po prvnim namontovani nemohl dat trojku protoze to chciplo jak bylo velke treni ted uz se to rozpohybovalo ;-) Trojka jeste porad netahne ale to po zajizdeni povoli a pude to ;-) uvidis :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2012 8:58
 
 
 
 
Jméno: itan      IP: uživatel14607    
Kompresi to má dost dobrou ale do vetší kopečků mě to nevytáhne do tech mírněších napohodu na 2jku a pul plinu tak nevim :-)
 
 
Datum: 02. listopadu 2012 23:58
 
 
 
 
Jméno: itan      IP: uživatel14607    
Tak válec mi krásně těsní s karterama .... dneska jsem to projel a málo táhne ... do otáček se vytočí skoro hned ... Kolik tak stojí obtočení hlavy a kdo a kde to dělá Děkuji
 
 
Datum: 02. listopadu 2012 23:56
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem narazil na vcelku dobrého poláka, trochu jsem mu domluvil pilníkem hlavně v sacím kanálu a bylo to ok. Ale pak se mi dostal do ruky ještě jeden, totálně nepoužitelný, protože nešel nasadit na štefty. Silou jsem ho tam dostal, ale nahoře se dotýkal a dole asi o 2mm nedoléhal na kartery...
 
 
Datum: 02. listopadu 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12828    
Tenhle válec už jsem předělával. A pozor! Ne každý lze opravit! Vyskytují se i verze s totálně uhlými přefukovými šachtami. dokonce jsem viděl paskvil kdy byl jeden přefuk úplně kolmej na vložku,žádný vyúhlování. Dále se vyskytuje problém s křivě zalitou vložkou ve válci,pak bohužel píst do "boku" jezdit neumí. Tyto válce opravit nelze. Jsou na vyhození,jsou to většinou nejlevnější "tuningové sady" z Aukra a podobných inzercí. Polské válce z FK většinou opravit jdou. Opravit lze dále válce se zdravejma a symetrickejma přefukama. Je nutné se zaměřit na plochu sacího kanálu,která je mizerně malá a dále výfukový kanál je zbytečně malý a přesazený o půl milimetru dozadu.....tyto válce ve stavu jak byly zaoupeny nemohou nikdy jet víc jak 55-60km/h..... Pokud se ti zdá,že je válec línej,tak si zvykej,nebude to po záběhu lepší.....
 
 
Datum: 02. listopadu 2012 9:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavu si nech skrouhnout a dej ji tam bez zbytečnýho tesnění, kanálky není třeba upravovat jen slícovat tak aby byly ve stejném úhlu jako na kártrech... Poláci mají asi křivý oko a vůbec to nelícuje - směs naráží do kártrů, stačí ti na to vhodný pilník. Pak to pojede vcelku líp, mám tenhle válec na závody originálů s drobnýma úpravama a s 1 kroužek pístem a táhne jak ďas :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: itan      IP: uživatel14648    
jojo mám .... musel jsem pod píst dát hliníkové tesnění naráželo to do hlavy ... a kanálky jsem nebrousil nemm stim zkušenost .... ale kompresi má dobrou a po plinu jde krásně ... až nato že je línej
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš náhodou ten Polský válec tady od sesy? .. tam to dělají špatně zúhlovaný přefuky. Jinak je to známo že začátkem je to lenošný.. kór když máš 2 nebo 3 kroužkovej píst.
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 19:50
 
 
 
 
Jméno: itan      IP: uživatel14648    
Dík za radu ... už jsem klidnější .. měl jsem obavy že jsem něco poplet .. prohazoval sem totiž kolečka v motoru na silnější dvojku ... a dneska přetěsnil ještě výfuk tak to zítra projedu :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě po výbrusu tahnul krásně v nízkejch otáčkách, vůbec sem nemusel brát za plyn, jezdil sem prvních nevim 50km cca 30km/h s častýma přestávkama a postupně sem to rozjížděl.
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel14647    
Ahoj taky jsem se na to chtel zeptat dneska jsem dodělal motor a mám na něm nový válec pist krouzky atd... ;-) A taky je to strasne liny trojka vlastne netahne :-D Tak aspon ze vim ze to povoli i kdyz jsem ujel asi 3 kilacky a od prvniho startu uz se to vice rozhejbalo :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
to až tak po 300 km poznáš že to povoluje a bude to jezdit čím dál líp hlavně to chce vydržet a těch 1000 km najezdit opatrně
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 18:43
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:33:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu