|
|
|
| |
Jméno: L
IP: uživatel13665
 zdravim mám menši problém zatim ho ale nebudu řešit možná přes zimu ale zajimal by mě váš názor na babettu 207 koupil jsem těsněni mezi hlavu a válec na dekompresor když jsem sundal hlavu a dal pist do spodni uvrati zistil sem že od vyfukovyho kanálu směrem k hlavě je rejha tak 3 cm do ztracena v horni uvrati má motor velmi dobrou kompresi spotřeba je v normě a celkově je motor dobrý až na netěsnost krytu převodovky při jizdě do kopce motor sice ztrati otáčky ale při určitych otáčkách je drži a je citět že je v tahu větši kopce zvládá rychlostí 20kmh a při delšim stoupáni se neunavuje jen pozoruju že při akceleraci má do 1/4 plynu menši diru ve zrychleni když je motor studenej tak to neni znat
myslite že zato muže ta rejha? nebo je problém někde jinde? je to jakoby tam netekl benzin ale přitom za studena teče normálně a při jiné poloze plynové rukojeti je vše OK dřiv jsem na babetě moc nejezdil až letos jsem ji dal dokupy a najel jsem sni cca přes 100km gufera jsou OK známej mi je měnil
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 21:49
Jméno: L
IP: uživatel13665
 to jo má pravdu jen jsem si spoměl ještě že když sem měl pist v horni uvrati tak snim šlo pootočit do obou stran tak nevim jestli to je u kliky s pouzdrama normálni nebo ne v záři bysme chtěli s klukama na pionyrech a babetách vyrazit na vyjižďku cca tam a zpět cca 150km tak bych to chtěl zvládnout bez pruseru ikdyž před nama pojede auto
Datum: 27. srpna 2012 21:49
Jméno: android007
IP: uživatel14274
 péro má pravdu
Datum: 27. srpna 2012 21:28
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 řaknu ti jedno dokud to jede nějak slušně tak nic neřeš
Datum: 27. srpna 2012 20:07
|



|