musiš vyčistit trisky jestli viš co to je amiku že se tak blbě ptáš
Datum: 08. února 2008 16:28
Jméno: BO
IP: uživatel2050
souhlasím s T!cKer a nebo snížit hlavu
Datum: 06. února 2008 17:05
Nema smysl poustet se do narocnejch uprav, na ktery potrebujes perfektne vybavenou dilnu a penize...Nejjednoduzsi je udelat kompletni Go motoru vcetne kliky, jehlickovy lozisko na ojnici, kvalitni loziska a maziva...hlavne mit vsechno perfektne pretesneny...no a udelat max vybrus...coz je 8.vybrus....jenom vybrusem udelas hrozne moc, za malo prace a relativne malo penez...
Datum: 06. února 2008 16:08
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
haha jsem stim jezdil bez uprav
Datum: 06. února 2008 14:33
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
To Weaponman......neupravenej válec se 100 tryskou utopíš. Když už vrtat tak postupně nějdřív na 78 pak 88 a nakonec až 98 (vrtáky jsou většinou o 2 stovky menší...) ale mě nejel na sériovej karburátor ani upravenej válec se 100 (respektive 98) tryskou....až teprve s větším difuzorem sem se dostal tryskou dál...a ně o moc...jen někde k 105-108 max 120...
Datum: 06. února 2008 14:29
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
prevrtej trysku 68 na 100 a mas to jede ho dobre v terenu za 2 zadna prehozena kola ale musis nejdriv nakej tuning valce skus si neco precist jako
o tech stadionech jak se tam upravujou ty kanalky to ti bude stacit pro zacatek
Datum: 06. února 2008 14:14
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
nejjednodussi je vyměnit motorku,kup si třeba kývačku.Sice za chvíli taky přestane bavit,ale na chvílu ti stačit bude
Datum: 06. února 2008 13:52