Jméno: methaw
IP: uživatel1513
 fichtlu zdar...potřebuju poradit se táběhem výbrusu, jak to má všecko probíhat abych to co nejlépe zajel...jo a ještě mám jeden problém, repasoval sem přední vidle a stejnak ikdyž ztuha můžu hejbat předním kolem aniž bych pohnul řídítkama, čím to je a kdyžtak jak na to...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2008 14:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
na stojanku na to se vyser radsi jezdi to je jako kdybys vylil bezin do ohne
Datum: 06. února 2008 14:24
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Dostatečně mazat minerálním olejem 1:25.Syntetiku a polosyntetiku ne,tu až po záběhu.S ní totiž jezdíš a nezajíždíš(nevzniká žádné opotřebení a to je právě ze začátku potřeba.Jezdi sám a pozor na teplotu,občas zastav a nech ho zchládnout.A hlavně nejezdi pořád na půl plynu,měl bys z toho zdechlinu.Občas dej krátkodobě plný kotel(po takových 200km),vytoč 2 do plných,pak 3 do plných a za chvilku zvolni tempo.Píst se musí zajet i ve vysokých otáčkách
Datum: 06. února 2008 14:04
Jméno: T!cKer
IP: uživatel373
Souhlas s Weaponman.....Chce to vystuzit brejle, kroutej se az to neni hezky...Po vybrusu staci kvalitne mazat aspon TSF tak 1:40 a jezdit normalne, bez zateze...ja sem fichtla po chvili vytahnul i na polnacky a vytacel sem ho, ale kdyz kvalitne mazes, tak me se jeste nestalo abych ho zadrel...on si fichtl rekne sam...proste prestane tahnout, tak mu povol na chvili....musis to poznat sam kdy je zajetej, zalezi jak na nem jezdis...Mozna by nebylo od veci v tyhle zime ho chvili nechat zabehnout na stojanku...trosku plynu a 1 zarazenou...
Datum: 06. února 2008 13:09
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
po vybrusu uz mam taky valec ale 4 kanal hlavne pulku plynu a vic oleje do bezinu nejezdit ve dvou a to dodrzovat do 2000 km a ty vidle to bute vtech brejlich
Datum: 06. února 2008 12:04
|



|