Jméno: lki
IP: uživatel1337
jakub: zdar ten korek do pístu jak dopředu dát jo??
Datum: 06. února 2008 19:22
Jméno: T!cKer
IP: uživatel373
No...nejjednoduzsi je udelat 8.vybrus a udelat tesneni pod hlavu aby nenarazel pist....jinak zvysovat samotnou kompresi je narocny na presnost...navic u 21 musis jeste odbrusovat antidetonacni zonu a to je pakarna...
Datum: 06. února 2008 13:22
Jméno: jakub
IP: uživatel529
Ptáš se jak zvětšit kompres? skus vykorkovat kliku, , nebo dej kus korku do pistu za pistni čep, mi se to líp vytáči, Asi si řeknete že sem magor, ale skuste sami než něco řeknete, mějte se
Datum: 05. února 2008 20:19
Jméno: pavko
IP: uživatel430
já to vímze to je blbost nemám rád tuneni pionýru mam rad vse origo
Datum: 04. února 2008 20:53
Jméno: BO
IP: uživatel2050
neskurviš pokud to nepřeženeš ale jakkoliv zvíšíš konpresi tak budeš pomale kurvit kliku ale každej má na to jinej názor já baru snížení hlavy jako první možnost tuningu
Datum: 04. února 2008 19:09
Jméno: BO
IP: uživatel2050
a ještě něco to prodloužení ojnice je největší blbost co sem kdy slišel kam bys pak chtěl dát píst čím delší ojnice tím by ten píst přesahoval horná úvrať a to nemůže pak by píst narážel do hlavy a všechno by se rozjebalo a neotviraly by se tolik kanály protože spodní ůuvrať by byla malá když se na ten motor podiváš tak ty kanály sou otevřený na těsno takže jednim slovem NESMYSL!!!!!
Datum: 04. února 2008 19:07
Jméno: BO
IP: uživatel2050
neskurviš pokud to nepřeženeš ale jakkoliv zvíšíš konpresi tak budeš pomale kurvit kliku ale každej má na to jinej názor já baru snížení hlavy jako první možnost tuningu
Datum: 04. února 2008 19:04
Jméno: pavko
IP: uživatel430
snizováníim hlavy zkurvis kliku presne jak psal milhaus
Datum: 04. února 2008 18:39
Jméno: mira
IP: uživatel1266
jo sniženi hlavy to už mě napadlo ale já bych potřeboval poradit i jiné možnosti
Datum: 04. února 2008 18:29
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
podle me je snizeni hlavy docela jednoduchou a ucinou upravou,ja bych rozhodne driv snizoval hlavu nez bych delal jiny upravy motoru
Datum: 04. února 2008 18:28
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
no a tim akorat kurvis kliku.Snížení hlavy je az tou posledni upravou pri tuneni motoru
Datum: 04. února 2008 18:14
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
Zrob si delší ojnici
Datum: 04. února 2008 18:13
Jméno: BO
IP: uživatel2050
snížením hlavy
Datum: 04. února 2008 17:58