Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel13238
 To opravdu klobouk dolu,to ještě že jsem tě neodradil  Tvý stránky sleduju už delší dobu a je to fakt kus pěkný práce.....to je hlavně tim,že babetama se do nedávna nikdo nezajímal....proto je to tak zajímavý....moc ti fandim....a věř tomu,že takle začínal skoro každej,akorát ty máš to štěstí,že ses přes první neúspěchy prokousal dál....
Datum: 17. února 2012 9:48
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Byl to muj první 2T motor co jsem měl rozdělaný, nikdy předtím jsem motor neskládal a o úpravách jsem nevěděl nic. Časování válce byl pro mě neznámý pojem, o vyústění přepouštěcích kanálů do válce jsem vůbec netušil, že to může mít na něco vliv. Výfuk? jeden pán mi řekl 27mm. Spodní komprese byla věc o který jsem nevěděl, že existuje. 19mm karburátor jsem dal protože jsem to vyděl na nějaké fotce. Vznikl z toho 5-kanálový klapkový válec. Zezačátku to jelo o trochu víc než sériovka a tak jsem začal zjištovat proč. Mít pátý kanál o 10° přečasovaný oproti hlavním kanálů nebylo ideální, jeho vysutění do válce v úhlu 90° taky pitomost. Pomocný přepouštěcí kanály načasovaný asi o 8° zase míň než hlavní. Komprese 7:1 nic moc, po zavření výfuku asi 5.5:1. Koleno k výfuku 11cm dlouhý, a takhle bych mohl pokračovat. Jak jsem začal vychytávat všechny mouchy, tak jsem se teprve učil. Až jsem na tom nepovedeným válci dosáhl 12000 ot/min a zatím největší rychlost. Byl jsem konkrétnější  Jo ještě bych dodal, že to nebyl pionýr, to by bylo moc lehký, protože na internetu je toho o úpravách pionýra napsáno spousta.
Na pár fotek jak jsem začínal se můžeš kouknout tady http://www.twostroke.tode.cz/index.php?pc=evo1
Datum: 16. února 2012 22:52
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Buď konkrétnejší  Nevěřím,že někdo,kdo neví co dělá,zvládne klapkovej motor.....takže buď se v tom trochu vyznáš a nebo kecáš
Datum: 16. února 2012 20:01
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 Tak to mam štěstí, že jsi kdysi neodradil i mě, protože bych se do ničeho složitějšího nepustil a teď bych patřil mezi ty voli co hledají výkon ve správně vykuchaným výfuku a tuningové svíčce
Datum: 16. února 2012 18:07
Jméno: standa
IP: uživatel13234
 Když dopředu vim,že nemá šajn co vymejšlí,tak ho odrazuju.....škoda peněz i válce/motoru....asi tak......
Datum: 16. února 2012 11:07
Jméno: Tom
IP: uživatel9389
 standa: nenapadlo tě, že si chce ze symetrickýho rozvodu udělat nesymetrický? Nebo to snad nejde když má pionýr symetrický rozvod? To jestli to má nějaký přínos nebo ne, přeci nesouvisí stím jestli to jde udělat. Neodrazuj tunery pionýrů od jejich „nesmyslných“ pokusů, pak se nebude čemu smát
Datum: 15. února 2012 22:10
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 asi tak
Datum: 15. února 2012 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel13230
 Klapka patří na klapkovej motor/válec.....fichtl má motor/válec se symetrickym rozvodem sání pístem,takže nevim kam tam chceš rvát klapku ?
Datum: 15. února 2012 15:54
Jméno: blady
IP: uživatel13229
 a k čemu je to dobrý jako? já myslim že u padiny to nepoznáš
Datum: 15. února 2012 15:20
Jméno: karmen
IP: uživatel12849
 no pasuje ale musiš si upravit valec
Datum: 15. února 2012 15:14
|



|