Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 co mam dělat když se mi po GO vyklá pist. čep v pístu. Novej pist se mi davat nechce. To bude za chvili to samí
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 18:47
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jestli myslíš ty dirky v oku ojnice ty uz mě udělali ve fabrice, a pěkně
Datum: 26. května 2011 18:47
 hvízdlo se ti to v pouzdře,proto se to protočilo v pístu. navrtal jsi tam ty mazací dírky?nic nedůlčíkuj.3x to bouchne a je to ve starých kolejích.
Datum: 24. května 2011 21:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 nejsem čůrák abych ho rval šejdrem a eště silou!!!!!!!!!! čem jšel podezdřele lechce
Datum: 24. května 2011 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel11746
 nekvalitní čep a nebo nekvalitní píst a nebo si ho tam narval šejdrem a kurva velkou silou......kup novej píst,novej čep a udělej si přípravek pro zalisování(třeba imbus m8 cca 60 dlouhej s delšim závitem a pak vhodnej protikus pod matici). čep stačí hodit na hodinku do mrazáku.
Datum: 23. května 2011 23:45
 vykašli se na motorky a začni vyšívat ty katastrofisto...
Datum: 23. května 2011 20:06
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 abych byl přesnější ten čep se protáčí v pístu a jde sním lechce hejbat v pístu do stran. Zjistil jsem to po 1000km když jsem se preventyvně koukal jestli se tam něco neděje
Datum: 23. května 2011 19:58
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 vše je nový nebo zrepasovany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 23. května 2011 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Je to po GO!! vim co to je. Dělal jsem ji já. Pístní čep jsem bohužel dal do pístu za studena což byla asi chyba,pístní čep šel v ojnici dost natěsno, sice šel krásně lehce, ale jak jsem chtěl prudce otočit tak to kladlo dost odpor. To by snad vadit nemělo! 500 km jsem poctivě zajížděl, akorat jednou ce mi posral kondik a jel jsem 10km smotorem že cukal jako kráva tak jestli jsem to tim nemohl vymlátit?! A do pístu šel čep stuha scitem jsem ho natloukal!!!!!!!! Co jstim?? šlo by upravit nák tu diru v pístu nebo kraj čepu?? přemešlel jsem že bych to objel zevnitr dulčíkem a dal tam lepidlo na ložiska.
Datum: 23. května 2011 19:51
 to ze odsrobujes na motore par srobov utres diely handrou to nie je GO. a ten vakel, ako uz hovorili, je bud piestnym capom, alebo ojnicnym puzdrom. A tie sa pri normalnej GO obe menia.
Datum: 23. května 2011 17:49
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Víš co je GO? To co tu popisuješ není GO, jestli se vyklá, bude asi vyšoupaný pouzdro, takže nový... horší bude jestli by bude něco s ojnicí...
Datum: 23. května 2011 17:35
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To teda musela být GO...
Datum: 23. května 2011 16:55
Jméno: dodge
IP: uživatel6546
 musíš vyměnit pistní čep!!!  )
Datum: 23. května 2011 15:46
|



|