 Zdař, už má někdo odtud, chromovej pístní kroužek na svým "závoďákuů? Jak to s ním jede, a jak dlouho vydrží opproti litinovýmu kroužku? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel11628
 Pravděpodobně to bylo rukama,ale já měl s kladívkama neutále nějaký problémy   Strčil sem tam Vape a najednou to bylo pecka,motor se fajn vytáčel,byl živej a nechal se sakra daleko přetočit,prostě paráda.
Datum: 30. dubna 2011 12:39
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Mně kladívka odklapaly 9400ot/min, po výměně za VAPE se nic nezměnilo. "Jen" že se o zapalování nemusím absolutně starat. Ale to bohatě stačí... .)
Datum: 29. dubna 2011 17:18
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa- protikužel mam 150 a vyletovku 10-16mm  . koleno 28,
Datum: 28. dubna 2011 21:39
 mám to vytisknuté a pod sklem
Datum: 28. dubna 2011 21:06
Jméno: standa
IP: uživatel4921
Datum: 28. dubna 2011 21:04
 stando jednou jsi tady popisoval svou nejlepší seriovku,míry a vzdálenosti kanálů.tím jsem se řídil tohle z toho vzešlo.do benzínu jsme ještě přidali zvyšovač oktanů.
Datum: 28. dubna 2011 20:16
 Stando díky moc  ....pája : neposlal bys mi ho na mejla??
Datum: 28. dubna 2011 20:13
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam navrh vyfuku, a je to i ten co jezdím, posílal mi ho standa
Datum: 28. dubna 2011 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel4921
 Postul: Kterej muj seriovej válec jsi měl na mysli?mám jich vícero. Pokud máš vše origo a vrtání 41.5 a letí ti to 85 tak gratuluju,je to fakt úspěch donutit něco seriovýho točit přes 8 tisíc na trojku! Mě každej válec končil s origo příslušenstvim na 7800-8000 a víc ani ťuk,s použitím "lepšího" origo karbecu a upravenýho "origo" výfuku jsem se nejdál dostal s CU a to na 8300 na trojku,ale bylo to spíš nějak náhodou,vlhkym vzduchem,tvrdejma gumama a nebo nevim....rada nad zlato....VAPE je zázrak! U mě Vape udělalo ohromnej krok dopředu a to jsem to jen letmo nastavil v DU(nevim proč mam rysku na opačný straně  )...Vape mě nakoplo přesně za tu blbou hranici 8 tisíc a najednou to šlo i s origo upravenym vejfukem a karbecem......po zbrklém ladění karburátoru a výfuku se to opět zadřelo a rozletělo....opět zapeklý nad vejfukem  Ale je něco neskutečnýho zakousnout motor při opravdu vysoký rychlosti....člověk si připadá,že bojuje o život   ........Dachl: vejfuk vydlabej a vyčisti na holej plech(jde to fakt blbě zbavit se zbytků od bodování první přepážky),protikužel udělej dlouhej asi 18cm,na něj navař ještě 5-6cm vysokej středovej díl(a někde ve středovym dílu a naproti tomu v plášti výfuku udělat dirku na uchycení třeba šroubem a zafixování polohy kuželu,případně dovnitř navařit nízkou matičku-to je na tobě)....výletovka je alchymie,ale když má aspon 12cm dýlku (průměr 15mm) tak to funguje....podle toho jestli potřebuješ tlumení a nebo ne se dá hejbat s dýlkou výletovky.....tlumení je ještě větší alchymie....hodně štěstí  Mam takovej polotlumenej,polofunkční,polodladěnej,polorezavej polotovar tohohle výfuku a na Cestovce fungoval perfektně.....důležitá informace nakonec! Je nutný použít původní starý nepotlučený vypálený koleno s vnitřnim průměrem 26mm!! Nový kolena nejsou vůbec dobrý!
Datum: 28. dubna 2011 17:54
 skus se držet rozměrů co ti dal Stejsky k tomu
Datum: 28. dubna 2011 15:43
 Díky moc hej  ....vyrobím si to .. ale bude to s těma rozměrama dost náročný, lebo sem si takhle s výfukem nikdy nehrál.....jinak ten válec http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html nedoporučil bys mi, tak nějak pŕibližný rozměry? Při nejhorším se zeptám samotného stejskyho.
Datum: 28. dubna 2011 7:51
 čau není to nějak málo že jsem se seriovym pinckem jel 71,4 Kmh? měřeno gps.
Datum: 27. dubna 2011 22:35
 dachl21: protikužel vypadá jednoduše uvnitř výfuku uděláš ntrychtýr a na něm navařená trubička tahle to má na závodní stadáku páč musí být vzhled výfuku origo nemuže být třeba hikone.výkon to zvedne odost ale musíš si pohrát s délkou výletové trubičky a s délkou trychtýru a vzdálenosti od konce výfuku záleží jak máš upravený válec jinak to mužeš taky pěkně udusit a nepojede to vubec. jinak mě pinckek co s ním jezdím fichtl cupy jede na 12zub po rovině 90 jak vám,mám válec vlastní výroby žádnej kupovanej to není ono lepší je si tu práci s tím vychutnat.
Datum: 27. dubna 2011 22:06
 jako kdybys dal do origo laufu pul hikone hlavně ten konec s výletovkou,možná by trochu pomohlo vykuchat doutník ale to by ho byla škoda
Datum: 27. dubna 2011 22:01
 Abych aspoň pŕibližně věděl jak to vypadá..pak bych si to doma urobil.
Datum: 27. dubna 2011 21:47
 jak to myslíš protikužel?? Já tomu zas tak nerozumim...neměl bys nějakej nákres, nebo fotku??
Datum: 27. dubna 2011 21:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 narvtanni nepomuže, strč do origo protikužel jako já
Datum: 27. dubna 2011 21:43
 No právěže sem honič výkonu...ladim všeljak, ale víc už z toho nevymáčknu.....nějakej lepši vejfuk bych tam dal..jenže to mám všecko orifo až na ten válec, po renovaci a je v tom 12 000...s rezonancnim vejfukem uz by to nebylo vzhledove vono...tak nemaate někdo nějakej nápad jak vylepšit origo vejfuk?? Pŕemejšlel sem vrtat do tlumiče,,,ale to mi pak připadalo jako blbost...
Datum: 27. dubna 2011 21:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dachl21- brzdí tě výfuk, ale pokud nejsi honič max výkonu je seriový nej, ale se zprávně odladěnym rezonančákem mi cu dava s 11 zubim primarem a 12zubim sekundárem 70 do kopce 80 z kopce s terenim rámem a drapakama , s 14 sekundárem jedu 85 z kopce a 78 do kopce, ale už mě dost brzdí drapce... a co vy ostatní?
Datum: 27. dubna 2011 20:55
 Já sem pouze chtěl vyzkoušet, a poznat rozdíl mezi tímto a originálním kroužkem...závody s tím rozhodně nejezdím, takže ten válec se zas tak razantné s tím tuning kroužkem opotřebovávat nebude...něco jinýho by bylo kdybych jezdil závody, to bych pak jak ty řikáś měnil raději krouźek po každým závodě, než dělat výbrus.
Datum: 27. dubna 2011 19:51
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud mas tak velky vyfuk. kanal, ze se ti origo krouzky likvidujou a prd vydrzej, tak OK. Ale pocitej s vetsim opotrebenim valce. Radsi budu po kazdym zavode menit krouzek, nez kady 3. zavod delat vybrus. (Pokud se teda bavime o original vlozce)
Datum: 27. dubna 2011 19:45
 Ale i tak je to dost dobrej výsledek.
Datum: 27. dubna 2011 19:00
 podle mě se to jen ,,sešlo,,
Datum: 27. dubna 2011 18:59
 Fíha, to ti jede líp jak mě....já mám stejskyho CÚ, vrtání 38.25, výfuk, karbec originál, 13z a max 78....uvidíme co to udělá jeśtě s tímto kroužkem
Datum: 27. dubna 2011 18:51
 vrtání 41,5mm,válec dle standovy seriovky,hikone,13z a v max přes 85kmh.jede to jako prase.určitě to stojí za to
Datum: 27. dubna 2011 18:40
 Tak hlavní rozdíl oproti litinovýmu by měl bejt v životnosti.
Datum: 27. dubna 2011 18:03
Datum: 27. dubna 2011 17:54
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 ... a je ten kroužek litinovej, nebo ocel? Ocel by měla dovolit širší kanál.
Datum: 27. dubna 2011 17:46
|



|