 zdar draci hele když mi při určitejch otáčkách motor zvojí na volnoběh ne nevýte co to muže být ? motor bude originální sice je už rozebýranej ale všechno bude určo z výroby mužete mi říct který věci by to mohly popřípadfě který vyměnit ?? jinak mustang táhne pěkně když mám výtr v zádech není problem udělat tachometrovej 80  a to mužete říkat cokoliv že kecám ale zachometrovej 80 takže 65-70
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2011 14:03
 když jedu tak to vubec není slyšet ale když to mám na neutrál a dám tak čtvrt plynu tak to jakoby zvoní ale když to mám na volnoběh tak je to krásnej plynulej chod a když přidám plyn výc jak pul tak taky nic jed když pmuli přidám tak čtvrt plynu tak to zvoní když sem měnil spojku tak semn skoušel ten primár jestly někde nedře natahoval sem ho na ten dolný šroub a nedotkul se spíš asi ty kroužky ty už budou mít naběháno přes 7 tisíc
Datum: 15. dubna 2011 14:03
Jméno: standa
IP: uživatel9763
 V určitejch otáčkách zvoní/chrastí primár....samotný přejetý kroužky spíš chrastěj/drnčej....když je to na volnoběh ticho,tak to stopro neni klika...spíš kroužky nebo primár... pokud je to vysloveně tupej kovovej zvuk,tak bych to kuchnul,něco je tam špatně.....
Datum: 15. dubna 2011 11:30
 no jo on se vždycky najde nákej chytrák co vý prd ale jen chytá každýho za slovo jinak majku a dachle díky když sem šahal na vložku tak zoubek je minimálně chce to hodně pomnalu a hodně velkej cit abych tam vube c něco cejtil možná ty kroužky a málo oleje ? to se nebojim používám nákej modrej mogul a do 5 litru dává,m pulku tý piksly která je na 12,5 litru v tom nejsilnějšim poměru sice to taky není asi moc dobře ale furt lepší než málo oleje
Datum: 14. dubna 2011 21:05
 Nebo taky kroužky, vyběhanej válec, málo oleje v benzínu.
Datum: 14. dubna 2011 20:48
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Nauč se aspoň psát. rozebýranej,nevýte,mohly,výtr...
Datum: 14. dubna 2011 20:16
Jméno: MiKe.F
IP: uživatel11547
 Mohl by to delat uvolněný pístní čep ... skus dat nove futro do ojnice pod čep  \\r\\n
Datum: 14. dubna 2011 20:04
|



|