slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ptám se pro jistotu abych něco nepos*al.... mám válec po výbrusu, novej píst,kroužky, čep... směs benzínu a oleje sem dal na 5L 5-6 vršků od oleje... benzin úplne zmenil barvu což prý je dobře.. ale ted k věci..převodák sem dal pp80.. když nechám mustafa na volnoběh 5-15min... válec je docela horkej až přehřátej... je to normální? myslím že jo, kvůli velkýmu tření po výbrusu... a cvdliká v tom třejmě kroužky.. je to normální po výbrusu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:36
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal: až budeš mít nějaký přímý důkaz že k zadření došlo kvůli rozpuštění karbonu, hoď ho sem. Je to totiž hloupost. To že se ve dvoutaktním motoru (pionýr) začne rozpouštět karbon vlivem lepšího oleje, to vůbec nevadí. Vadilo to u starých 120tek škodovek kdy při přechodu z M6A na syntetický olej se rozpustily sračky usazené v motoru a ucpaly mazací kanálky. Dvoutakt nemá tlakové mazání, tudíž žádné mazací aknálky. Co se ti může začít rozpouštět je kekel usazený ve výfuku a začne ti vytékat koncem výfuku ven. Toť vše.
 
 
Datum: 10. dubna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2942    
zdarec draci, už tady proběhla diskuze ohledně mazání, já mám špatnou zkušenost. motor jsem zajížděl na M2T a po záběhu jsem přešel na Mogul TSF .....výsledek ????!!!! V sobotu jsem motor kousnul.(tsf pravděpodobně rozpustil karbon co tam byl napálenej z doby záběhu kdy se maže víc) Takže nesouhlasím s wiku a dávám za pravdu frajerům co radí oleje nemíchat.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
Vršek od Mogul TSF 0,5L.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel11486    
Neříkám že to je určitě málo. Ale nevím jaký vršek a od jakého oleje. Takže nikdo tady nemůže tušit kolik ho tam vlastně leješ. Jak říkám, jistější je si to sám spočítat a nevěřit tomu co "jedna baba povídala". Když ty hrany nesrazíš, nic se pravděpodobně nestane. Ale budeš za jízdy zvonit jak zvonkohra
 
 
Datum: 07. dubna 2011 15:58
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
no tak ohledne toho oleje... poradil me to kamos ze to tak uz dela leta... 5-6 veršku od oleje a je to prej cca pomer 1:40
 
 
Datum: 07. dubna 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
a c ose stane kdyz to nebudu zakulacovat a necham to tak.?? bude to necemu vadit..?
 
 
Datum: 07. dubna 2011 15:37
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím kolik má jeden vršek od oleje, ale řekl bych že je to málo. Kup si flašku M2T, tam máš na boku stupnici. Až jí vyjezdíš, můžeš si do ní lejt libovolnej olej. První dvě nádrže maž tak 1:15 , pak po celou dobu záběhu 1:25. Cvrlikání způsobují kroužky přejíždějící přes ostré hrany kanálů. Shoď válec a půlkulatým jehlovým pilníčkem hrany zakulať. Hlavně ty vodorovné. Ty které jsou ve směru pohybu pístu to nezpůsobují, ale taky je můžeš zakuatit.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: dan.mustang      E-mail:      IP: uživatel10444    
nebo ješte řetes v motoru to mne taky delalo ve velkych otačkach
 
 
Datum: 07. dubna 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dal... já právě myslím, že to je zpusobený tím výbrusem.. či co. :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel10088    
A dal si tam pojistný kroužek k čepu na obě strany pístu???
 
 
Datum: 06. dubna 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a to cvrdlikáni je normální?...
 
 
Datum: 06. dubna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
no 15 minut bez chlazení vzduchem je celkem dost..... nediv se že je moooc horkej
 
 
Datum: 06. dubna 2011 20:30
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 9:42:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu