 ptám se pro jistotu abych něco nepos*al.... mám válec po výbrusu, novej píst,kroužky, čep... směs benzínu a oleje sem dal na 5L 5-6 vršků od oleje... benzin úplne zmenil barvu což prý je dobře.. ale ted k věci..převodák sem dal pp80.. když nechám mustafa na volnoběh 5-15min... válec je docela horkej až přehřátej... je to normální? myslím že jo, kvůli velkýmu tření po výbrusu... a cvdliká v tom třejmě kroužky.. je to normální po výbrusu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2011 21:36
 michal: až budeš mít nějaký přímý důkaz že k zadření došlo kvůli rozpuštění karbonu, hoď ho sem. Je to totiž hloupost. To že se ve dvoutaktním motoru (pionýr) začne rozpouštět karbon vlivem lepšího oleje, to vůbec nevadí. Vadilo to u starých 120tek škodovek kdy při přechodu z M6A na syntetický olej se rozpustily sračky usazené v motoru a ucpaly mazací kanálky. Dvoutakt nemá tlakové mazání, tudíž žádné mazací aknálky. Co se ti může začít rozpouštět je kekel usazený ve výfuku a začne ti vytékat koncem výfuku ven. Toť vše.
Datum: 10. dubna 2011 21:36
Jméno: michal
IP: uživatel2942
 zdarec draci, už tady proběhla diskuze ohledně mazání, já mám špatnou zkušenost. motor jsem zajížděl na M2T a po záběhu jsem přešel na Mogul TSF .....výsledek ????!!!! V sobotu jsem motor kousnul.(tsf pravděpodobně rozpustil karbon co tam byl napálenej z doby záběhu kdy se maže víc) Takže nesouhlasím s wiku a dávám za pravdu frajerům co radí oleje nemíchat.
Datum: 07. dubna 2011 21:45
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 Vršek od Mogul TSF 0,5L.
Datum: 07. dubna 2011 16:32
Jméno: wiku
IP: uživatel11486
 Neříkám že to je určitě málo. Ale nevím jaký vršek a od jakého oleje. Takže nikdo tady nemůže tušit kolik ho tam vlastně leješ. Jak říkám, jistější je si to sám spočítat a nevěřit tomu co "jedna baba povídala".
Když ty hrany nesrazíš, nic se pravděpodobně nestane. Ale budeš za jízdy zvonit jak zvonkohra
Datum: 07. dubna 2011 15:58
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 no tak ohledne toho oleje... poradil me to kamos ze to tak uz dela leta... 5-6 veršku od oleje a je to prej cca pomer 1:40
Datum: 07. dubna 2011 15:39
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 a c ose stane kdyz to nebudu zakulacovat a necham to tak.?? bude to necemu vadit..?
Datum: 07. dubna 2011 15:37
 Nevím kolik má jeden vršek od oleje, ale řekl bych že je to málo. Kup si flašku M2T, tam máš na boku stupnici. Až jí vyjezdíš, můžeš si do ní lejt libovolnej olej. První dvě nádrže maž tak 1:15 , pak po celou dobu záběhu 1:25.
Cvrlikání způsobují kroužky přejíždějící přes ostré hrany kanálů. Shoď válec a půlkulatým jehlovým pilníčkem hrany zakulať. Hlavně ty vodorovné. Ty které jsou ve směru pohybu pístu to nezpůsobují, ale taky je můžeš zakuatit.
Datum: 07. dubna 2011 11:12
 nebo ješte řetes v motoru to mne taky delalo ve velkych otačkach
Datum: 07. dubna 2011 0:31
 dal... já právě myslím, že to je zpusobený tím výbrusem.. či co.
Datum: 06. dubna 2011 21:18
Jméno: Dominik
IP: uživatel10088
 A dal si tam pojistný kroužek k čepu na obě strany pístu???
Datum: 06. dubna 2011 21:16
 a to cvrdlikáni je normální?...
Datum: 06. dubna 2011 20:33
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 no 15 minut bez chlazení vzduchem je celkem dost..... nediv se že je moooc horkej
Datum: 06. dubna 2011 20:30
|



|