 čau lidi, mam dotaz, jakej píst je lepší? tříkroužkovej nebo jednokroužkovej? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2011 23:20
Jméno: trubka
IP: uživatel11328
 pro Sharkera.Poslední slova o fichtlu souhlas.Jinak,, srovnání otáček koleček v převodovce ,,promiˇale jak to ,,uděláš,,Já bych to řešil spíše obvodovou rychlostí ozubených kol.Jináč z 1 na 2 r.s 2x vyšlápnu spojku,ze 4ky na 3ku vyřadím do neutrálu,meziplyn a zařadím.To je u převodovky bez synchronizace.Dnešní NA a autobus má synchro.a posilovač řazení
Datum: 14. března 2011 23:20
 Sharker:To je pěkná blbost,volnou drážkou ti bude utíkat směs od klikovky do výf.kanálu..Hádám že si pozoroval markantní nárust spotřeby
Datum: 14. března 2011 22:04
 písty sem neměnil, ale dřív sem sundal jeden kroužek, a rozdíl v řazení sem teda nepozoroval..
Datum: 14. března 2011 21:13
 mám to namontované.1 kroužek chrom.je to živější,ale max je stejná jen je to tam dřív.dřív je to v max výkonu
Datum: 14. března 2011 20:51
 Namontuj to na fichtla...ujed par metru a hned poznas velkej rozdil v razeni
Datum: 14. března 2011 20:29
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 pořád mě z toho ale nejde na rozum co to má společného s pístem, ať už jednokruhovým či třikruhovym...
Datum: 14. března 2011 15:08
 trubka: když jezdíš s náklaďákem a autobusem, řiká ti něco pojem "meziplyn"? chápeš k čemu se používá? že by pro srovnání otáček koleček v převodovce, aby šlo vůbec zařadit? i když na druhou stranu, nevim jestli to má zrovna u fichtla nějakej význam...
Datum: 14. března 2011 14:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 s těma kvaltama sis trošku naběh no....
Datum: 14. března 2011 0:13
 Jo a já zas studuju elektrotechniku
Datum: 13. března 2011 23:39
 Já nic upřesnovat nepotřebuju..to co sem napsal za tím si stojím a stát budu..jestli se to tobě nelíbí tak s tím asi nic nenaděláš a budeš muset přestat machrovat
Datum: 13. března 2011 23:38
Jméno: trubka
IP: uživatel11328
 Mám vystudovaný obor spalovací motory,najeto s náklaďákem a autobusem přes milion km,táhne mi na ...sát , ale takovou blbost co píšeš to tady čtu každou chvilku.Takže upřesni odpověď.
Datum: 13. března 2011 22:38
 achjo...tobě asi nic neříká pokles otáček při řazení co??
Datum: 13. března 2011 22:21
Jméno: trubka
IP: uživatel11328
 Zajímavá odpověď dachle.Tomu musí každý rozumět-s 1k pístem tam jdou kvalty rychleji a s 2k pístem tam jdou těžko ?????? žebys řadil pístem ???
Datum: 13. března 2011 22:19
 Dám ti přiklad..sice se tam nezmíním o třikruhu ale neva....Mám CÚ. S 1k pístem překročím 8000 ot. ,, jdou tam rychleji kvalty,jde to perfektně do toček,...dvojkruh v mým válci jelikož je upravenej nemá co dělat...možná to táhne, ale ne zas o moc líp...kvalty tam jdou těžko, nedá se to přetáčet, a přes 8000 ot. se nedostanu, ..jinak pro sériovej válec je opravdu nejlepší 2K píst...3K je na prd, a 1K tam neužívíš....
Datum: 13. března 2011 21:54
 Ne,ale každej je na něco ÚPLNĚ jinýho.S jednokruhem se na sérii ani nerozjedeš,s tříkruhem ti na upraveným motoru budou scházet 3000 ot. pro optimální výkon....
Datum: 13. března 2011 19:49
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Jakse to neda srovnat?  jakože jednokrouzkovej je lepsi?
Datum: 13. března 2011 18:50
 Podle mě se jednokoužek s tříkroužkem ani srovnávat nedá.
Datum: 13. března 2011 18:47
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 záleží na tom k čemu ho budeš používat.... na závod 1kruh - menší tření-otáčky..... standart jízda 2kruh - standart všehochuť.... 3kruh - velký tření - odpor - hůř jde do toček - ale táhne.. stačí?
Datum: 13. března 2011 16:45
|



|