Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Čus, mám takovej dotaz. Objednal jsem si z jednoho nejménovaného shopu komplet válec, píst, kroužky, pojistky a čep na fichtla, né od sesy. Dával jsem tam čep né na 100% přesně, ale fakt jen o maličkatej chlup křivo a píst jak jsem bouchl do čepu, tak píst okamžitě praskl, prostě podle mě šmejd jako prase. Prodejce by mi neuznal záruku ( špatná instalace apod. - výmluva prodejce ), tak jsem na zuřivostí švihl s pístem o zem a rozletěl se na dva kousky. Jak to hodnotíte Vy ten píst ? Taky si myslíte, že je to šmejd, že ? Tak jsem si objednal z naprosto jiného shopu, taky né odsud píst a zdá se mi těžší než ten co byl ke kompletu. Zarážka pístních kroužků byla na tom šmejdským pístu šedá a tady je taková do zlata. Tento píst co jsem si objednal se mi zdá tlustčí a masivnější. Je to jen můj názor, ale jaký máte na to názor vy něbo zkušenosti. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2010 22:45
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Normálně mě tam ty čepy šly dřív aniž bych je nahřál, možná špatnej kus, možná zrovna ruce neposlouchaly, jedno je jistý, tak kvalita jde u všeho dolů
Datum: 26. srpna 2010 22:45
 Boocheer tak nějak ale mě praskl na půl byl k výbrusu reklamaci mi neuznal tak jsem si koupil druhé mototechně jinčí taky byl těžší ale vypadal robustnější...
Datum: 26. srpna 2010 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 To uz nenajezdí....lezi pod ponkem spolu s puvodnim motorem....mozna jednou.....az se mi vrati rozum a dam nazpatek seriovej motor,tak tech 10-15 najezdi....ale musim uznat ze mate asi fakt nejaky divny pisty....
Datum: 26. srpna 2010 19:22
 Taky jsem kupoval nový píst... čep jsem zmrazil a píst nahřál a jak se teploty vyrovnaly tak to okolo čepu prasklo... Jinak že jsi najezdil 2000 vpohodě tak ybch se neradoval. 2000 to je nic to je prakticky akorád zajetý  počkej si na nějakých 10 000-15 000 to se pak lépe soudí
Datum: 26. srpna 2010 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel10290
 Pánové nevím co jste s tim dělali....vím že tam jde ten čep dost na fest,ale já ho uplně normálně zamrazil na 2 hodiny a nalisoval pomocí takovýho přípravku z osmičky imbusu a speciální podložky....navíc je ten čep masivnější a víc vydrží....válec mi nalítal víc jak 2000km a stále je v plný kondici a pístní čep byl minimálně vymačkanej,což se o novejch ouzkecj čepech nedá říct....montáž a demontáž na ojnici je naprosto bez problému a bez kladiva!...pokud se nejednalo o brutální poklep,tak se zajísté jedná o zmetkovou serii pístů....
Datum: 26. srpna 2010 15:00
 No, já vím, že je to ten osmý výbrus, já si ho teda objednal od SESY a taky to samý jak ty. Zkoušel jsem to tam nalisovat přípravkem(taky to bylo malinko nakřivo) a kousek pístu se uštípl. Pak jsem zkoušel nahřát píst v troubě a taky nic, nepovedlo se to. Ale vyřešilo se to dobře, nechal jsem si vrátit peníze a nechám si udělat normální výbrus a budu trvat na ČESKÉM pístu.
Datum: 26. srpna 2010 12:14
|



|