 Zdar,pořád sem píšu o tom vynechávání.Mám teorii o tom že jsem na 05 vyměnil hlavu za hlavu z 21 a teď čtu na jednom webu že nestačí namontovat jinší hlavu a pojede to.Myslíte ,že by to mohla dělat hlava z jinším spalovacím prostorem?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2012 21:37
 zkus za chodu držet plný a zároven ladit odtrh.tento problém jsem taky řešil
Datum: 24. července 2012 21:37
 zdar kluci mam takovej problem s elektrikou v kladivkach to jiskri jako o zavod nastavil jsem tam 2mm a inducek sem taky vymenil 3 ale kdys tak dam svicku tak jiskru nehodi ale v kladivkach jo cim to je poradte me prosim
Datum: 24. července 2012 13:31
Datum: 24. června 2010 20:59
 priklanim se taky k teorii o stavu kladivek a odtrhu (a odtrhu na svicce)...
Datum: 24. června 2010 19:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo takhleee no tak tenhle problémek jsem jednou řešil půl roku  jel jsem a nemohl jsem vytočit žádný kvalt...začlo to dělat brrcsss bbrcscscs a takhle pořád  pak jsem nastavil z prdele odtrh na kladívkách co to šlo ( klidně i 2mm) a předstih jsem neřešil a najednou se pincek vytočil do max...čuměl jsem jak péro ...po výměně kladívek bylo všechno OK
Datum: 24. června 2010 19:37
 Standova teorie je spravna - vzduch se chova jako izolace a jelikoz je mezi elektrodami tak musi pres ten vzduch probehnout jiskra, cim vetsi tlak (tedy i hustota vzduchu - popisuju jen vzduch, na smes se dostanu za chvili - a vic molekul co pusobi jako izolator) tim vetsi musi byt energie k preskoceni jiskry...ted k te smesi - cim chudsi smes, tim vetsi musi mit svicka energii aby hodila jisrku, cim bohatsi smes, tim mensi energie zapalovaciho okruhu nutna k tomu...ted k tvemu problemu - vymena hlavy sice muze castecne potrvzovat tento fakt ovsem navyseni komprese neni tak extremni aby to melo vliv na zapaleni jiskry, vicemene to Standa uz shrnul a je treba jit podle toho co napsal...pokud to nezabere (ci ucinnek nevalny, to je za predpokladu ze zapalovani, kabely, kondik, inducka, prepinac, kladivka funguji jak by mely a magnety na rotoru jsou slabe) tak zrada pak uz muze byt jen na svicce - vymen svicku a zkrat elektrodovou zdalenost...takze jeste jednou co musis udelat - zkontrolovat proslehle vynuti, kondik, opaleni a odtrh kladivka, kabely, odpor VN kabelu, funkcnost inducky, paleni svicky, celkove odpory na spojich a kabelu, kostreni, no proste to projit...at se podari najit zradu
Datum: 24. června 2010 19:29
 kdyby to vynechávalo furt tak bych řekl že jsou někde ty dráty na rušený nebo okostřený ale ono to vynechává jen ve vysoký a ve finále to jede jen 50 km/h....
Datum: 24. června 2010 19:21
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Taky mi pio 05 takhle vynechával, a neomohl jsem přijít čím to je, někdy mi pomohlo otočit dráty na indukče, ale najednou to potom zase nejelo tak jsem se nasral a objednal kabely kontakty indukčku kondík fajfku a svíčku a bužírku, udělal jsem novou elektoinstalaci a zatím to funguje v pohodě. Taky je fakt že 20 hlava na 05 válec nemá smysl řekl bych že je to spíše horší, ale pokud dáš válec 20 a hlavu 20 tak to jede skoro jak ty nový skůtry 125
Datum: 24. června 2010 15:45
Jméno: standa
IP: uživatel9756
 Ano,teoreticky by mohla....s roustoucim tlakem(kompresi) je potreba silnejsi(kvalitnejsi) jiskra....tzn pokud mas uz zapalovani nejake dojebané a mas slabou jiskru,tak to pri vetsi kompresi muze vynechavat......ale zda se mi to jako nereálné.....kdyz jsem zmrvil CDI,tak sem do fichtla strčil jen nejaky zasviněný xxx let starý zapalování z první 20 ktery sem ani nevedel jestli funguje,ale teda jiskru dává slušnou....ale kompresní poměr 10:1 a max otáčky jdou do 9000 a vse OK!!,takze to predchozi teorii vyvrací  Spíš se koukni jestli ti nekde nekostri kontakt na kladivku,kabel v masce,dekl o bok cívky,kondik o sloupek atd....muze to delat i bordel v izolaci kladivka....pokud mas zapalovani 05 kulaté,tak je mozny,ze tam mas propalenou izolaci ve vinutí a obě vinutí mezi sebou interagují....pak vzniká mezi kladivky silna modro byla jiskra,kladivka se nadmerne opotrebovavaji a pali to tak do strednich otacek,pak se to jakoby dusí,vynechává,střílí(výfuk i karburátor)...v tom pripade nejde delat nic jinyho,nez stator vymenit....
Datum: 24. června 2010 14:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele ted mi vynechával stadion a nemohl jsem taky přijít na to čím to je...odtrh na svíčce jsem měl tak 0,4 jak má bejt no a pak jsem zkusil dát třeba 1mm najednou to začalo tahat jak svině  zkus dát větší odtrh na tý svíčce...
Datum: 24. června 2010 13:47
|



|