 Zdar draci, mám problém.. udělal sem v zimě go motoru a výbrus.. ted sem to zajel cca 200km a jezdí parádně.,..,ale když jedu delší dopbu na plnej plyn tak to cukne a musím ubrat a pak zase přidat... aby jel.. nevítr čím to může být? je to třeba svíškou?nebo špatnou směsí? fakt nevím...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 21:19
 jeste dodam - po uvolenni plynu u druheho zpusobu opet naskocily na otackomeru otacky, cili chyba jednoznacne v zapal. okruhu...ale typuju na prvni moznost, tedy pritok paliva, prece jen zajizdis, mas urcite bohatou smes na jehle a prvni typ se stava z 95%...
Datum: 24. června 2010 21:19
 dve moznosti - prvni jak rekl Standa - stiko, kohout, ventil, hladinka, tryska, proste maly privod paliva, otestovat se to da snadno - napust plovakovku, nechej sundany brisko a jak zacne ztracet (obvykle ztrati velmi razantne narozdil od druheho typu) zavri kohout, okamzite zastav a sundej vicko - melo by tam byt malo paliva pokud ho tam nebylo uz tak malo, testuj jen pri zahratem motoru (obvykle to nejcasteji u tohoto typu dela za studena a zde to hodne zere)...a pozor (!) druhy zpusob co to muze vyvolavat, setkal jsem se s tim 3x v zivote, naposled ted pred 2 tydny...po dlouhem jeti na plny plyn to nezacne tak razantne zpomalovat, neztrati to silu v jedny vterine ale ve dvou, tri, zase to ale neni jako kdyz motor vadne teplem, to by bylo o poradny kus delsi...tady to dela zapalovaci okruh, konkretne svicka (v kazdem pripade vymenit za novou) a kladivka a/nebo kondenzator, hlavne to delaj kladivka, nedokazu rozlisist zda kondenzator ma na tom vetsi vliv ale vzdy jsem to menil s kladivkama, princip je v odtrhu (dela to hlavne pri vyssich otackach a hlavne za tepleho motoru, za studena mene casteji, pri dlouhe dobe jeti na plny plyn a vyssich otackach)...a jaktoze to nemuze delat privod paliva? jednak to nijak nereaguje na ochuzeni smesi jako pri prvnim zpusobu kdy pri ochuzeni na jehle to udela za delsi cas (primo toho je identicke pro nizkou plovakovku a pricpanym ventilem) ale hlavne - po namontovani indukcniho digitalniho otackomeru to vzdy pri ztrate vykonu to zaznamenal - prve neodpovidajici pokles otacek vzheldem k rychlosti (treba chvilu ukazoval 500 ot/min) a pak idndikoval ze motor nejede, 0 otacek, do svicky nic neslo (snimano na VN kabelu, tak jako vetsina induk, digi otack.), problem vzdy vyresily nove kladivka s kondikem a nastavenim odtrhu pri kterem to nedelalo...takze bud stava nebo jiskra...
Datum: 24. června 2010 21:14
Jméno: Jiřik
IP: uživatel8166
 Jestli jezdíš po 200km na plný plyn dokud to necukne tak si koleduješ o zadření,vydrž ještě aspoň 400 a pak by to mohlo už sednout a jet normálně,ale každopádně je 200 málo
Datum: 24. června 2010 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel9756
 malý prutok paliva....mas zanesenej kohoutek,palivovej ventil a nebo jen blbe serizenou hladinu ci krok ventilu co zavira plovak....koukni na to...ale spis tipuju kohoutek....
Datum: 24. června 2010 14:57
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 tipoval bych spíš tu svíčku
Datum: 24. června 2010 12:55
|



|