Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 rozdělat motor z 555 je ještě jednodušší...protože tam máš obě kolečka 19z , takže tam prakticky nemůžeš dát nic špatně nebo obráceně...u (novější 05) 20,21,23 musíš dávat pozor aby jsi nepřehodil kolečka 20z a 18z
Datum: 16. června 2010 22:31
 Prakticky to je to samé akorát to má jinačí spojku,jinačí zpřevodování a jinačí ložiska ale ten mechanismus a to uspořádání všech těch součástek je v tom naprosto stejné...
Datum: 16. června 2010 22:16
 Tak já vím, třeba na jawa-50.cz . A je tam něco jinýho v tom půlení oproti 555?
Datum: 16. června 2010 21:07
 na netu je x návodů jak rozpůlit a složit motor
Datum: 16. června 2010 21:01
 Ne, nepůlil, vyhýbám se tomu jak čert kříži. Já vždycky když něco seřizuju nebo opravuju, tak to pak blbne. Kort když ta motorka jezdí jak ďas, ale teče z ní olej, tak se mi teprve půlit nechce. Ale když už to budu muset udělat, tak bych rád přetěsnil a vyměnil gufera a spojku bych si udělal v motorce.
Datum: 16. června 2010 20:35
 nikdy jsi nepůlil motor? při půlení ty vždy v jednom bloku zůcena celý vnitřek motoru
Datum: 16. června 2010 19:33
 Jde ale proc to neudelat cely poradne
Datum: 16. června 2010 19:33
|



|