Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Zdravím draci, právě mi přišel válec s pístem, kroužkama, pojistnejma pérkama, a čepem z výbrusu.. ALE DALI MI PÍST SE 2 KROUŽKAMA! Já měl původně 3.. Jen se chci ujistit že to nevadí??! Slyšel jsem že jeden z nich je snad silnější/slabší, tah/rychlost.. nebo ze dvoukrouzak vic zere?? Je to u pionýra 20..
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:43
 mno můžeš být fíka se 2 kroužkama a poletí 70 a taky můžeš mát fíka se 3 kroužkama a pojede to 55-60.Záleží jak ten válec jede hlavně.Jinač 3 kroužky víc to žere a drží líp kompresi a tak tlaky prostě.2 kruhy točí to víc menší odpor a dá se to dobře přetáčet z kopce
Datum: 09. června 2010 22:43
 stačí nahřát píst a nebo ho dát do trouby a čep tam vklouzne jako po másle i bez toho abys ho zmrazil
Datum: 09. června 2010 15:14
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 píst nahřej horkovzduškou a čep dej do mrazáku
Datum: 08. června 2010 21:36
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Dobre, ještě si na starý čep musim udělat nějakej vytlačovák? A až budu dávat novej tak ho schladit(jen v mrazáku)?? Možná to najdu na netu, kdyby se vám nechtělo odpovídat  ..
Datum: 08. června 2010 20:27
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 je to jedno pokud neni valec upraveny zkousel jak 2 tak 3 nezpozoroval sem rozdil mozna to neslo tolik do toček se 3k coz dobrý 2T musí
Datum: 08. června 2010 20:21
 Aleš: Stírací kroužky jsou pouze u 4T motoru, a stírají olej ze stěn válců...
Datum: 08. června 2010 18:52
 No a že válec dýl vydrží než se vyběhá
Datum: 08. června 2010 18:05
 ale malý rozdíl to má. Tříkroužek má logicky větší kompresi takže bude líp tahat do kopců a bude to trochu silnější. Dvoukroužek se lépe vytáčí. Já jsem spíše zastánce tříkruhů protože já u pionýra cenním hlavně sílu,rchlost 70Km/h bohatě stačí,dosáhnete jíjak s dvoukroužkem tak s tříkroužkem jenom udajně jediná výhoda dvoukroužku je to že se motor líp vytáčí
Datum: 08. června 2010 18:05
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Děkuji  , nadruhou stranu bude nasazování o chlup pohodlnější
Datum: 08. června 2010 16:47
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Já mám taky Jawa 50/20, taky jsem měnil před lety válec a píst a když jsem koupil nový, tak byl píst osazený taky jen dvěma kroužky. Jede to asi stejně jako před tím, nepozoroval jsem rozdíl. Do této doby jsem neslyšel, že by některý z pístních kroužků měl být rozdílný, a že by měl mít nějakou specifickou funkci tah/rychlost. U auta snad byl poslední kroužek tzv. stěrací, ale u motorky ti nepovím. Hlavně si dej pozor na zámečky pístních kroužků, pokud to rozděláš a budeš dávat zpět (píst do válce) ať to nerveš přes kroužky. Píšu to jen proto, že to bývá častá chyba a končí to zničeným válcem, když se to tam pak snaží někdo naťukat přes válec. Seřiď si správně předstih a uvidíš jak to pojede kroužek/nekroužek.
Datum: 08. června 2010 16:43
|



|