 Zdravím draci.U mého fíka mě štve jedna věc když jedu na vysoký otáčky tak v tom začne hrozně zvonit (cinkat),chrčet a je to hrozný.Co myslíte bude píst starej je tam totiž z 05 a tam to taky zvonilo.Mám ten motor po GO ale jaksi to zvonění mě štve a ještě jedná věc ten čep v tom pístu jde lechce.Jinač mám jehlový ložisko i nahoře a kroužky sem zkoušel nedávno nový a zajel sem a zase v tom začalo zvonit už fakt neim čím by to mohlo bejt .Prominte že fůrt otravuje ale tady u nás mě s tím nikdo neporadí .Díkes za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 20:17
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Problém je v tom čepu. Neměl by jít ano volně vytáhnout rukou. Správný čep kdyby jsi tam měl, tak by jsi musel píst zahřát, any jsi čep vytáhl. Je na to celá tabulka pro osazení válečků, čepů, pístů a ojnic. Které se kterýma. Nemožno ti od boku střelit, jaký čep máš mít, když nevím jakým máš píst a ojnici. Mezi některými rozměry jsou rozdíly v tisícinách, jinde v setinách mm, takže, buď si musíš správně změřit mikrometrem a v tabulce najít příslušný čep, nebo pokud to chceš řešit jak zemědělec a nějaké míry tě zrovna netankujou, tak tam dej aspoň takový čep, který bude těsný a nepůjde tam volně rukou. A zas ne tak velký, aby jsi ho tam rval i po nahřátí pístu kladivem na silu.
Datum: 12. června 2010 20:17
 Já měl na Babettě 207/100 taky tacháč digi od kola, podotýkám správně seřízen a ukazovalo mi to, že jedu 98 km/h  Asi ty vibrace
Datum: 07. června 2010 14:29
 A ty radary u nás zas ukazujou o 5 až o 10 mín .Tady u nás a každej je jinej ale stojej za hov**.
Datum: 06. června 2010 22:31
 JAWA_ceZetak:Abys věděl jednu chvíli sem jezdil i s digitálním tacháčem od kola a dal sem na tu 2 ..56 a na 3 kolem 65.A měl sem ho seřizen tak jak má bej správnej obvod kola a tak .
Datum: 06. června 2010 22:30
 boocher: prej jo...jeho kámoš prej jede na dojku 60....včera to tu psal
Datum: 06. června 2010 22:05
 Ale tu kliku a ložiska na klice bych vyloučil .Jedině jak píšeš ten jehlový nahoře,píst a nebo kroužky s válcem .
Datum: 06. června 2010 22:04
 To jde? Já jsem dvojku na rovině vytočil maximálně na radarových 50km/h a to už byl motor zralý na vyskočení z rámu  To cinkání může dělat víc věcí: Ložiska na klice,ložisko v klikovce a ložisko pístního čepu,volné pístní kroužky a volný čep v pístu nebo v ojnici... Taky může být volný píst ve válci pokud je nějak extremně vyběhaný. Ale videl bych to na to ojniční ložisko to cinká nejčastěji
Datum: 06. června 2010 21:57
 to je tím že jezdíš na dvojku 55
Datum: 06. června 2010 21:47
|



|