 Zdarec draci.Mám problém ohledně svýho pincka Jawa 21 mám motor po GO a válec tam je 0 výbrus s 3 kroužkovým pístem a 12Zub sekundár.A když jedu normálně tak to jede pěkně dobře táhne ale když to držím pod plným tak to jede nejvíc 60 a začně v tom hrozně zvonit(cinkat) a víc to nedá prostě a z kopce to přetočím jenom když je fakt prutkej hrozně na 65-70.Nevítě čím by to mohlo být???Zkoušel sem předstich měnit i odtrh a fůrt to samý .Jezdím na speciál a mažu Olejem Shell Advance 1:40-50.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 15:09
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 k tomu zvonění měl sem na fichtlovi taky tak hroznej zvuk jak měl ten pařez a bylo to tim,že se mě zadřel pistni čep a běhal v pistu,-jako když jede kolotočář...
Datum: 31. května 2010 15:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dobře seřízenej fik v dobrym stavu fak jede s 13 zubkem 75 tatka, ho před léty na ROVINĚ prý rozhejbal k 80 na orig tachači, ja měl motor po go, po rovině 70+- z kopečka 75-80 a to je skoro 8000ot/min, a to se u seriaka asi opravdu max, i když ted mam pionýra v malim tuningu(zvětšenej difuzor u orig karbce,podkova,snížená hlava, a 100%stav) a na spojce 11zubí kolečko, na řetrězu 12 a no rovině si na 65-70 sáhne!! a to si myslim že je dobrý
Datum: 31. května 2010 13:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 taky jsem myslel že je to kravina..ale až mi několik lidí měřilo s tachometrem a já nevím s čím ještě rychlost tak jím to taky ukázalo po rovině 70km/h
Datum: 30. května 2010 23:30
 Fichtl je kus od kusu jinej  já když sem ho podrtil tak taky ukazoval malinko přes 75... jestli ho máš po go tak ho musíš pořádně zajet, myslim že nejlepší výsledky bude dávat až po nekolika tisících km
Datum: 30. května 2010 23:16
 Takový dotaz: Už hodně lidi mi rikalo že mělo solidního pionýra motor v originále bez uprav a jelo jim to 70-75 po rovině uplně napohodu... Ja mam motor po generálce a když to fakt hodě točím z prudkého kopce a motor užje zralý aby vylítl z rámu tak to vytočím max na tachometrových 70 což je tak 65 ve skutečnosti v mém případě,mona tech 70 to da ale ti lidi co říkají a píšou že jim to jede 75 a dokonce i nekdo tu rikal 80... neni to kravina?
Datum: 30. května 2010 22:59
 kekz-No hele jestli máš pročištěněj karbec a teče tam normálně benál a taky jak je opálená svíčká záleží .No zkusil bych ten přčedstcih a jestli ti to někde nefouká pod vácem nebo pod hlavou.Podobněto dělalo Kámošovi a byl to předstich.
Datum: 30. května 2010 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 jestli ti neco zvoní a nejsou to krouzky,tak je to klika a nebo primár
Datum: 30. května 2010 21:46
Datum: 30. května 2010 21:45
 zkus se podívat jetli nemas praskle ty pistni krouzky.... taky jsem to tak mel..
Datum: 30. května 2010 21:42
 JAWA_ceZetak:-Ložiska jsou tam nový právě a jsou kvalitnější značky tak těma to nebude a dřív sme jezdil s 21 kde ta klika v karterech jezdila do starn aspon mm možná i víc a vydrželo to .Takže to vidím na ten válec nebo kroužky .
Datum: 30. května 2010 21:30
 no tak to ti zvoní klika  ..očekávej v brzké době vysypání ložiska...
Datum: 30. května 2010 21:20
 No právě předtím tam byl jinej válec a ten byl přidřenej a dával sme tam jinej a ten byl předtím v jednom fíku a jelo to sním jako kráva sice tam byl 11zub sekundár ale kámoš na mustafu s 12 zubem z kopce mě sotva doháněl a na rovině mírně ujížděl ale stejnak v tom to vůbec nezvonilo to jelo fůrt .
Datum: 30. května 2010 21:07
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jeslti je tam orig válec tak bude asi slušně vyběhanej, to naznačuje i to cinkání při vyšších otáčkách, a jinak fiky maj max výkon zhruba při 6500ot/min a to při tvém převodu je ZHRUBA při 60,65km rychlosti tak bych si zas tolik nestěžoval
Datum: 30. května 2010 21:01
 mažeš 1:50??? ses podělal ne? 1:40..já bych stejnak mazal 1:33
Datum: 30. května 2010 21:01
 vybehany loziska,nebo krouzky
Datum: 30. května 2010 20:49
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 problém je v těch kroužkách
Datum: 30. května 2010 20:46
|



|